درمان و مراقبت از پوستماسک های زیبایی صورت

مراقبت از پوست با کمک آشپزخانه

مراقبت از پوست با کمک آشپزخانه

برای اکثر مردم آشپزخانه محل طبخ است،اما پس از خواندن این مقاله شما نگاه دیگر به آَشپزخانه خواهید داشت.آشپزخانه شما محلی ست که می توانید هر آنچه را که برای سلامت پوست مفید است را در آن پیدا کنید.
به عبارت دیگر آشپزخانه شما یک سالن زیبایی است که تاحالا کشف نکرده اید،  حالا بیایید ببینیم چه چیز های وجود داشته و ما نمی دونستیم چطور ازش استفاده کنیم !

– اگر در آشپزخانه هندوانه دارید می توانید از آن برای خلاص شدن لکه های پوست استفاده کنید.آب آن را روی پوست بزنید و بعد از چند دقیقه با آب سر بشورید.

– اگر از چین و چروک و دانه های سرسیاه رنج می برید از برگ شنبلیله استفاده کنید، برگ ها را به صورت خمیری له کنید و هر شب به پوت خوود بزنید و با آب ولرم بشورید صبح روز بعد خواهید دید که پوستتان درخشان شده است.

– ریزش مو، مشکلی است که اکثر مردم از آن رنج می برند، مخلوطی از چای و آبلیمو را باهم مخلوط کنید. به موهای خود بزنیدو سپس موها را کاملا بشورید.

– مخلوطی از عدس له شده و شیر دلمه شده را باهم مخلوط کنید و روی موها یا پوست سر بگذارید خواهید دید که موهایتان به مرور پرپشت می شود.

– اگر به دنبال پوستی درخشان هستید از آب پرتغال استافده کنید روی پوست خود بزنید و بعد از 10 دقیقه پوست را بشورید. همچنین برای کسانی که منافذ باز پوست دارند گوجه فرنگی و یا آب آن با اضافه کردن چند قطره آب لیمو بسیار مفید است  آن روی پوست بزنید و بعد از 15 دقیقه، پوست را بشورید.

– افرادی که داری پوستی حساس هستند می توانند از لوسیون های ساخته شده خودشان استفاده کنند.آب خیار، گلاب و شیر. از شیر و آب خیار به مقدار مساوی با هم مخلوط کنید و چند قطره گلاب در آن مخلوط کنید. بر روز پوست صورت و گردن بزنیدو بعد از 10-15 دقیقه با آب سرد بشورید.

روش های بالا را دنبال کنید و تغییر پوست خود را ببینید.
تهیه و ترجمه اختصاصی : Be3t.ir

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.