اصول پوشيدن لباس

راهنمای انتخاب لباس عروس

چطور لباس عروس خود را انتخاب کنيم ؟بر اساس چه معياري ؟! لباسي که مد نظر ما باشد ؟ لباسي که براي يک روز استثنايي انتخاب شده است و باعث هر چه زيبا تر شدن شما مي شود .
و بعد ها که عکس خود را مي بينيد از ظاهر خود راضي باشيد …

ما توصيه هاي را به شما مي دهيم :
اين کار بايد يک ماه قبل از روز عروسي و جشن تان شروع شود تا زمان کافي براي انتخابي شايسته را داشته باشيد .
به سايت ها ‚ مجلات و سالن ها نگاهي بيندازيد چون وقتي چندين لباس را مشاهده مي کنيد ‚ متوجه سليقه خود مي شويد و مي فهميد که چه نوع لباسي مد است و شما بيشتر از چه نوع سبکي استقبال مي کنيد .

بعضي از افراد مايل هستند که لباس عروشان دوخته شود به اين عروس خانم ها مي گوييم که شما بايد حداقل شش ماه قبل ‚ لباس خود را براي دوختن به خياط بسپاريد تا زمان کافي براي اماده شدنش داشته باشد و نگران خوب يا بد شدن لباستان  نباشيد .
و لباستان دو هفته قبل از جشن آماده باشد و آن را چندين دفعه و در ساعات مختلفي از روز و حتي شب هنگام نيز بپوشيد که اگر مشکلي دارد متوجه شويد و آن را اصلاح کنيد.

افرادي که تمايل دارند لباسشان را آماده تهيه کنند نيز بايد 2 ماه قبل از روز جشن خريد خود را انجام دهند .

انتخاب براي اين افراد ساده تر و راحت تر مي شود زيرا ديگر نگران خوب يا بد شدن لباسشان نيستند و ان را در يک روز خريداري مي کنند . خيلي از خانم ها هستند که دو هفته مانده به روز جشن تازه به فکرلباس عروسشان مي افتند اين کار اشتباه است چون  با عجله لباسي را که دوست نداريد انتخاب مي کنيد زيرا ديگر زماني براي جستجو نداريد .

مسلما همه خانم ها مانکن نيستند و استيل خوبي ندارند . بايد لباسي را انتخاب کنند و بپوشند که زيبايي بيشتري به آنها بدهد .

شانه هايتان ‚ فرم شکم و باسن و حتي اگر قدي کوتاه داريد قد شما را بلند تر نشان دهد و يا برعکس . بعضي از خانم ها هستند که مي خواهند لباسي متفاوت نسبت به بقيه داشته باشند و براي همين لباس هاي با رنگ هاي متفاوت را انتخاب مي کنند مثلا قرمز ‚ سبز … همه اين رنگ ها زيبا هستند اما در همه جاي دنيا عروس در جشن ازدواجش لباس سفيد ‚ نباتي و يا مشتقاتي از رنگ سفيد را مي پوشد .

لباس و رنگي را انتخاب کنيد که اگر ده سال ديگر عکس هاي روز عروسيتان را نگاه  کرديد جيغ نزنيد و از آن روز براي خود فاجعه اي نسازيد . ما تغيير مي کنيم ولي عکس هاي ما تغيير نمي کند .

درست است که اين روز مهم تر ين روز زندگي براي هرکسي است بخصوص براي عروس خانم ها ولي اين نکته را نيز بخاطر داشته باشيد که براي شاهزاده شدن و زيباترين زن  دنيا بودن بجز لباس راههاي ديگري هم وجود دارد و همسران خود را براي خريد يک لباس فوق العاده دچار مشکل نکنيد .

نکاتي مهم و جالب:
حتما يک  يا دو خانم ديگر نيز شما را براي خريد لباس عروسي همراهي کنند  زيرا زنان نکات ريزتري در لباس را مي بينند که همسر شما متوجه آنها نمي شود .

هنگام خريد لباس ‚ کفش هايي را که براي روز جشن تان در نظر داريد را نيز بپوشيد و بعد لباس را خريداري نمائيد . و همين طور با لباس خود بنشينيد ‚ بلند شويد ‚ راه برويد ‚ دستان خود را بازو بسته کنيد تا مطمئن شويد لباس در همه قسمت ها به شما مي آيد و در هيچ قسمتي احساس کشيدگي يا تنگي نداريد .

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.