آموزش و نکات آرایش

7 آرایش که مردان از آن بیزارند!

بيشتر خانم‌ها با آرايش‌كردن اعتمادبه‌نفس بيشتري پيدا مي‌كنند زيرا خود را زيباتر مي‌يابند. ولي آقاياني هستند كه صورت بدون آرايش را بيشتر دوست دارند و معتقدند آرايش‌كردن صورت را از حالت طبيعي خود خارج و زيبايي طبيعي صورت را كمرنگ مي‌كند…

خيلي از ستاره‌ها مثل رايان آدافر (موزيسين) و راسل‌برند (بازيگر) همسرانشان را به آرايش‌نكردن تشويق مي‌كنند. حتي يک‌بار راسل‌برند چهره بدون آرايش همسر خود را با افتخار در توئيتر به نمايش گذاشت. به همين بهانه نگاهي داشته‌ايم به موضوع و نحوه آرايش‌کردني که خانم‌ها طرفدارش هستند و مردان از آن گريزان.

1.رژ‌هاي به رنگ‌هاي نئوني: (نارنجي و صورتي‌هاي خاص مثل ماژيك‌هاي لايت) سايه‌هاي آبي، آرايش‌هاي براق و برنزه‌هاي طلايي جزو آرايش‌هاي بهاري امسال هستند. رژهاي نئوني (مثل نارنجي و صورتي‌هاي خاص) بسياري از افراد دنياي مد داشتن لب‌هاي برآمده با رنگ‌هاي نئوني را زيبا مي‌دانند ولي برخي آقايان با اين نظر مخالفند و رژهايي با اين رنگ‌ها را دور از استانداردهاي زيبايي و به كار بردن اين رنگ‌ها را خارج شدن از تعادل و عادت‌ها مي‌دانند. از آنجا كه خانم‌ها به آرايش و مد علاقه دارند بايد بدانند كه آقايان خيلي از اين نوع آرايش‌ها را دوست ندارند و نمي‌پسندند.

2.كرم‌پودر و زيرسازي‌هاي سنگين: زيرسازي‌هاي كلفت و ناهماهنگ با رنگ پوست از موارد بسيار واضح و مورد تنفر آقايان است. از ديد هيچ‌كس دوگانه‌بودن رنگ صورت و گردن زيبا نيست. بودن لكه‌هاي تيره و ناهماهنگ با رنگ پوست در صورت يا روي بيني، چانه و پيشاني اصلا زيبا نيست. حتي خيلي از آقايان پوست چرب را به پوست دو رنگ با لايه‌هاي كلفت كرم‌پودر ترجيح مي‌دهند.

3.حجم زياد مو روي سر: ديدن حجم زيادي از مو روي سر اصلا زيبا نيست و صورت را به طور خيلي غيرطبيعي بزرگ و ناهماهنگي سر و بدن ايجاد مي‌كند. از بين بردن ناهماهنگي‌ها و تعادل از زيبايي‌هاي صورت مي‌كاهد.

4.ابروهاي خيلي نازك: ابروهاي خيلي‌نازك هم از مواردي است كه مخالفان زيادي دارد. داشتن ابروهاي طبيعي با كلفتي طبيعي خود زيباتر و معقول‌تر است. خيلي‌ها بر اين باورند كه ابروهاي نازك مخصوص افراد عصبي است.

5.سايه‌هاي براق: علت دوباره مد شدن سايه‌هاي براق آبي زياد مشخص نيست زيرا بيشتر آقايان با اين رنگ سايه مخالفند و آن را نخ‌نما و كهنه مي‌دانند حتي اگر با روش‌هاي جديد و متفاوت زده شود.

6.رژهاي قرمز: از نظر آقايان رژ قرمز، مخصوص خانم‌هاي مسن است. آقايان آرايش‌هاي محو را ترجيح مي‌دهند؛ آرايش‌هايي كه مانند گريم تغييرات ايجاد مي‌كنند ولي زياد در چشم نيستند.

7.آرايش براق: اين نوع آرايش ممكن است براي تنوع و گاهي مطلوب باشد ولي نبايد اصل آرايش قرار گيرد. زيرا اين نوع هم غيرطبيعي است.

ترجمه: گيتا حکي

مقالات مرتبط

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.