رنگ کردن مو

طرز ساخت رنگ مو مخصوص موهای روشن

مواد لازم: گل بابونه ۴ قاشق غذاخوری، پودر كائولن ۶ قاشق غذاخوری، ۱ عدد زرده تخم مرغ، آب.
گل بابونه را در یك لیوان آب كه قبلاً به جوش آورده اید، بریزید. با حرارت ملایم بگذارید دم بكشد وتركیبات و اسانس گلها وارد آب بشود. آنگاه دم كرده گیاهی را صاف كرده و زرده تخم مرغ زده شده و پودر كائولن را به آن اضافه نمائید. این مخلوط را آنقدر هم بزنید تا یك دست شده و غلظت خاص خود را به دست آورد.
موها را خوب شسته و پاكیزه نمائید. در حالیكه موها كمی مرطوب هستند، موها را دسته دسته جدا كرده و از این مخلوط آماده شده به لابه لای موها بمالید و كمی ماساژ بدهید تا كل مو از ریشه تا نوك به این ماده آغشته گردد. سپس یك كلاه پلاستیكی و یا یك نایلون پلاستیكی را بر روی كل سر كشیده و مدت
۱ ۵/۰ ساعت صبر كنید. در این فاصله گاهی از روی همان نایلون با انگشتان به آرامی كل سر را ماساژ دهید. پس از سپری شدن زمان لازم، موها را خوب شسته و آبكشی نمائید.
این رنگ مو برای افرادی كه موهای روشن دارند بسیار مناسب است و باعث بور و طلایی شدن موها می شود و درخشندگی خاصی به موها می بخشد.

مقالات مرتبط

4 دیدگاه

  1. باسلام وتشکر از مطالب مفیدتان. من موهامو همیشه حنامیزارم موهام اول خرمای بود الان شرابی شده میخوام موهامو روشن کنم البته با مواد طبیعی میشه راهنمایم کنین؟اصلا شدنی هست؟

    1. با سلام
      خیر چون قبلا از حنا استفاده کردید این امکان وجود ندارد که به صورت طبیعی مو را روشن کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.