درمان و مراقبت از پوست

8 غذایی که شما را جذاب و زیبا میکند

شما می دانید که خوردن غذای صحیح باعث افزایش سلامتی و انرژی  شما میشود همه اینها باعث میشود شانس برای رسیدن به سایز مورد علاقه بیشتر بشود.
اما میدونستید که بعضی غذاها شما را جذاب تر میکند ؟
تحقیقات نشان میدهد که مواد غذایی شما را جذاب تر میکند و این روزها اهمیت زیادی دارد.
من در مورد شما نمیدونم !اما اینجا می خواهم به شما نشان بدهم که چه غذاهایی شما را جذابتر میکند!
با خواندن این مقاله و آشنایی با 8 ماده غذایی با نکات خواندنی روبرو میشود.

 

1. کیوی
آیا دوست دارید پوستی صاف ٫ سفت و زیبا داشته باشید ؟ خوردن کیوی شروع کنید! کیوی منبعی از ویتامین C  روند پیری پوست را با ساختن کلاژن کند میکند و باعث جوان سازی پوست میشود.
این نتیجه در یک شب تفاق نمی افتد اما من به شما قول میدهم که اگر خوردن کیوی را به طور مرتب شروع کنید زمان زیادی نمی گیرد که پوست خود را به پوستی زیبا تبدیل کنید . کی میدونست همه اینها به خاطره این میوه کوچک سبز است ٫ !

 

2. لوبیا سبز
لوبیا سبز غذایی است که شما را جذاب میکند! منبعی سرشار از سیلیکون موهای شما را مقاوم و ضخیم می سازد!
اشتباه نکنید ٫ سیلیکون برای شما بسیار مفید است. لوبیا سبز یخ زده را بگذارید در ماکروفر با درجه پایین و از خوردن آن لذت ببرید.

 

3. آب تره
میخواهید مثل خورشید بدرخشید ؟ میخواد رنگ پوستتان روشن تر باشد ؟ خوب ٫ کی نمی خواد ؟! خوردن آب تره را سرشار از انتی اکسیدان ها و آهن شروع کنید . انتی اکسیدان باعث کاهش التهاب ٫ سوزش و منافذ پوستی میشود و آهن هم کارخانه ای از مواد روشن کننده برای شماست. آب تره طعم خوبی در سالاد یا غذاهای چینی دارد در خوردنش بی میلی نباشید.
این یکی از 8 غذایی ست که باعث زیبایی شما میشود از خوردنش لذت ببرید.

 

 

4.سیب ها
خوردن سیب باعث می شود که دیگر از دندان پزشک بی نیاز باشید! سیب های ترد خوشمزه باعث براق شدن دندان و پاک شدن لکه های ناشی از قهوه و چای می شود. بیاید از نوشیدن آن لذت ببریم از این نوشیدنی استفاده کنید و به آن اجازه دهید اثرات حیرت انگیزخودش را به شما نشان دهد.

 

5.تخم مرغ ها
بله٫ تخم مرغ یکی از غذاهایی است که شما را جذاب می کند! اگر شما از ضعیفی رنج می برید ٫ ناخن های نازک و شکننده دارید ٫ با اضافه کردن تخم مرغ در رژیم غذایی ٫خود را درمان کنید. تخم مرغ منبع عضیمی از بیوتین است که به شما ناخن های فوق العاده محکم هدیه میکند. همین الان یک تخم مرغ آب پز کنید و از همین الان شروع کنید.

 

 

6. تخم کدو
آیا صورتتان پر از نقطه های کوچک شیطون است ؟ ما بهش میگیم آکنه درسته ؟
خوب ٫ تخم کدو سرشار از (روی ) است با خوردن مقدار کمی در هفته اثرات حیرت انگیز آن را با ناپدید شدن آکنه خواهید دید!  تحقیقات اخیر نشان داده است افرادی که از وجود اکنه رنج میبرند به دلیل کمبود (روی) است.
با  خوردن یک قاشق غذای خوری تخم کدو در روز پوستی صاف و شفاف خواهید داشت.

 

 

7. اسفناج
میخواهید چشماتون مثل شیشه بدرخشد ؟ با اضافه کردن اسفناج در رژیم غذایی به این نتیجه خواهید رسید.نه تنها باعث براق شدن و سفید تر شدن چشمان شما میشود بلکه باعث محافظت از چشم ها میشود.

 

 

8. تخم کتان
برای همیشه با خشکی و زبری پوست خداحافظی کنید ! اسید های چرب امگا 3 در تخم کتان پوستی صاف و نرم را برای شما به ارمغان می آورد. نمیدونید چطوری استفاده کنید ؟ با اضافه کردن یک قاشق غذاخوری  روغن تخم کتان  درسالاد ٫  ماست ٫ مخلود کردن با آرد جو ٫ و یا استفاده از آن در بیسکویت یا کلوچه میتوانید استفاده کنید.

100% شکلات نمیتونه در لیست ما باشه اما ؟ اما اینجا یک مورد خوشمزه است که میتونه در لیست ما جا داشته باشه ! ثابت شده کاکائو با سرطان مبارزه میکند پس در مصرف آن تردید نکنید و از شکلات تلخ استفاده کنید.
دیدی ؟ با اضافه کردن هر کدوم از این غذاها میتونی به زیبایی نزدیکتر بشی!

اختصاصی :be3t.com

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.