آموزش و نکات آرایش

پروتز زیبایی و کاربردهای آن

پروتزهایی در بازار وجود دارند که می‌توان با کار گذاشتن آن در صورت، گونه یا چانه، این بخش‌های صورت را برجسته‌تر کرد و به آن فرم دلخواه دست یافت.
-برای برجسته‌کردن گونه‌ها چه راهی پیشنهاد می‌شود؟

توصیه اغلب جراحان پلاستیک این است که اگر خانم‌ها تمایل به برجسته‌سازی گونه دارند، به جای تزریق ژل، پروتزهای گونه را انتخاب کنند. پروتز را از ماده‌ای به نام «سیلیکون» می‌سازند.

-آیا پروتزهای سیلیکونی ضرری برای بدن ندارد؟

براساس تحقیقات انجام شده، سیلیکون‌ها ضرر عمده‌ای برای بدن ندارند و سال‌ها بدون عارضه در محل باقی می‌مانند و در حجم‌های گوناگون ساخته می‌شوند. برخی از کارخانه‌های سازنده، فضای داخل پروتزها را از سرم پر می‌کردند. در حال حاضر، این نوع پروتزها مطلوب‌ترین و کم‌عارضه‌ترین نمونه‌های به دست آمده است.

-پروتزها چطور در صورت کار گذاشته می‌شوند؟

برای گذاشتن پروتزهای گونه‌ای شما می‌توانید بی‌هوشی کامل و یا موضعی را انتخاب کنید. مدت این جراحی نیم ساعت طول می‌کشد. در طول عمل، برش کوچکی از داخل دهان در حد فاصل لثه فوقانی و گونه داده می‌شود و نسج نرم‌گونه کنار زده می‌شود. به این شکل حفره‌ای ایجاد می‌شود که پروتز، درون این حفره و درست روی استخوان گونه قرار می‌گیرد.
سپس برش با نخ بخیه قابل جذب دوخته می‌شود. در این روش، برشی روی پوست صورت داده نمی‌شود تا بعد از عمل جای آن روی صورت باقی بماند. عمل جراحی کار گذاشتن پروتز درگونه می‌تواند به تنهایی انجام شود و یا بخشی از پروسه کشیدن پوست صورت باشد.

برچسب

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.