رنگ کردن مو

5 رنگ مویی که شما را جوانتر نشان می دهد

5 رنگ مویی که شما را جوانتر نشان می دهد

بسیاری از خانم ها دوست دارند جوانتر به نظر برسند ، علاوه بر رعایت رژیم های غذایی و ورزش به طور منظم، جلوگیری از ایجاد استرس ، نوشیدن آب کافی، پوشیدن لباس های رنگی تا حد زیادی میتواند در جوان به نظر رسیدن شما تاثیر بگذارد.
هر رنگی دارای تاثیرات مختلف بر روی شخصیت و زیبایی شماست، برخی از رنگ آنقدر قدرت دارند که چهره را جوان نشان دهند.هر رنگی یک معنای خاصی را در چهره شما به تصویر می کشد رنگ هایی که شاید در جوانی شما را بسیارزیبا نشان میداده است با بالا رفتن سن نتیجه برعکس خواهد گذاشت و ممکن است استفاده از آن رنگ شما را مسن تر نشان دهد.
اگر شما در سن 40 ، 50 ، 60 هستید با ترکیب رنگ مناسب می توانید جوانتر به نظر برسید، در ادامه مقاله برخی اطلاعات که به شما نگاهی جوان را می دهید آورده ایم با ما همراه باشید.

رنگ مو 1 : قهوه ای
هنگامی که سن شما رو به افزایش است پوست کم کم رنگدانه های خود را از دست می دهد در این وضعیت رنگ موی قهوه ای می تواند در بالا بردن زیبایی شما کمک کند. رنگ قهوه ای در طیف گسترده ای موجود است ممکن است رنگ قهوه ای انتخابی شما قهوه تیره، شکلاتی و یا قهوه ای طلایی باشد اما اگر می خواهید جوان تر به نظر برسید از قهوه ای شنی یا قهوه ای شکلاتی متوسط استفاده کنید  . به هیچ عنوان از رنگ قهوه ای تیره و یا سیاه استفاده نکنید.

رنگ مو 2: بلوند
رنگ موی بلوند برای خانم های بالای 35 سال یکی از بهترین گزینه هاست، زیرا توانایی پوشاندن موهای سفید و خاکستری را دارد مخصوصا رنگ موی بلوند با تن عسلی و طلایی علاوه بر زیبایی سن شما را کمتر نشان می دهد. از رنگ های بلوند یخی و خاکستری خودداری کنید شما را مسن تر نشان می دهد.

رنگ مو 3: شرابی
رنگ موی شرابی گزینه ای عالی برای پوست های جوان است اما وقتی سن رو به افزایش است باید در استفاده از این رنگ احتیاط کرد، جوانان باید از موهای شرابی  مایل به قرمز خودداری کنند و هم چنین در سن های بالاتر از رنگ موی قهوه ای با با سایه های قرمز و شرابی استفاده کنید. به شما نگاهی جوان را می دهد.

رنگ مو 4:سرمه ای
رنگ آبی و سرمه ای بسیار چشم را تسکین می دهد،  علاوه بر زیبایی رنگ پوست را روشن تر و سن را کمتر نشان می دهد .

رنگ مو 5:لیمویی
این رنگ یکی از درخشان ترین رنگهاست، اگر می خواهید جوان به نظر برسید  این رنگ باعث نشاط و باز شدن چهره می شود و شما را جذاب می کند.

تهیه و ترجمه اختصاصی مجله اينترنتي زندگي

مقالات مرتبط

یک دیدگاه

  1. باتشکر از مطالب مفیدی که در اختیار همه قرار می دهیذ سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.