درمان و مراقبت از موماسک مو

دستور ساخت شامپوهای مو خانگی

دستور ساخت شامپوهای خانگی

هر زنی علاقه مند به موهایی سالم و زیباست. و برای سالم و براق نگه داشتن آنها تلاش زیادی می کنند. اینجاست که همه به شامپوهای خاص برای رسیدن به موی سالم روی می آورند شامپو موهای شما را عاری از هرگونه چربی ، گرد و خاک و همچنین سلول های پوست مرده می کند.
در واقع شامپو یکی از محصولات مهم در زندگی ماست که روزانه از آن استفاده می کنیم. اما اگر به صورت مداوم و دفعات زیاد از شامپو استفاده کنیم به موهای خود آسیب می زنسم. برای نتیجه بهتر کافیست از شامپوهای طبیعی استفاده کنیم.
مواد طبیعی موهایی سالم برای شما به ارمغان می اورند و چه بهتر که خودتان در کنزل شامپویی خانگی درست کنید.
یکی از بهترین شامپوهای خانگی شامپو تخم مرغ است، طرز ساخت آن بسیار آسان است به این صورت که 1 عدد تخم مرغ را بردارید و زرده و سفیده را از هم جدا کنید،سفیده را آنقدر بهم بزنید تا به کف تبدیل شود سپس زرده را به آن به همراه 1 قاشق چی خوری صابون اضافه کنید. نصف شامپو را بر روی پوست سر خود با ملایمت ماساژ دهید، بعد از ماساژ به مدت 1 دقیقه بگذارید بر روی سر بماند و سپس با آب ولرم سر خود را بشورید. فقط تنها این شامپو تخم مرغی ساده نیست شما می توانید دستورالعمل دیگری را دنبال کنید و آن هم مخلوط 1 قاشق چایخوری صابون به همراه روغن زیتون، ابلیمو و 1 عدد تخم مرغ است.پس از آنکه آنها را به خوبی مخلوط کردید نیم فنجان آب را به آن اضافه کنید. انقدر هم بزنید تا پامپو صاف شود و بعد آن را استفاده کنید و باقس مانده را در یخچال نگه داری کنید.
این دستور شاپو مخصوص کسانی ست که موهایی خشک و آسیب دیده دارند،
1/4  فنجان ژل آلوئه ورا به همراه مقداری صابون و 1/4 قاشق چای خوری روغن نباتی و 1 قاشق چای خوری گلیسیرین را باهم مخلوط کنید و در بطری شیشه ای بریزید و بعد از هربار استفاده در آن را محکم ببندید ، فراموش نکنید قبل از استفاده شیشه را تکان دهید.
تهیه و ترجمه اختصاصی:Be3t.ir

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.