آموزش و نکات آرایش

۸ نکته درباره استفاده از دستگاه موکن

۱٫ پس از اینکه حمام کردید ویا دوش گرفیتد از موکن استفاده کنید. آب داغ کمک می‌کند تا روزنه های پوست تان باز و ریشه های مو سست شوند و راحت تر کنده شوند. دقت کنید که موکن یک وسیله برقی است و نباید در آب یا نزدیکی آب از آن استفاده کرد.

۲٫ پوست اطراف مو را تا حد ممکن سفت بکشید. دراین حالت موها بالا قرار می‌گیرند و وقتی سر موکن روی پوست تان می‌چرخد، موها راحت تر کنده می‌شوند.

۳٫ پیش از استفاده از موکن پوست تان باید خشک و عاری از چربی باشد.

۴٫ پیش از استفاده از موکن به هیچ وجه از لوسین استفاده نکنید چرا ک انبرک های سر موکن با چرب بودن پوست نمی‌توانند با موهای پوست بدن درگیر شوند.

۵٫ ابتدا موهای قسمت مورد نظر را با حرکت دست در خلاف جهت رویش آنها بایستانید سپس موکن را به دنبال دست تن در خلاف جهت رویش مو در حالی که آن را عمود بر سطح پوست تان گرفته اید، حرکت دهید.

۶٫ اگر این اولین بار است که از دستگاه موکن استفاده می‌کنید و یا موهای پوست تان زیاد بلند شده اند، می‌توانید با قیچی مقداری آنها را کوتاه کنید که اپیلاسیون راحت تر و کم دردتری داشته باشید.

۷٫ ممکن پوست تان پس از استفاده از دستگاه موکن خشک شود. مرطوب کردن پوست کمک می‌کند که پوست التیام یافته و از تحریکات آن کاسته شود.
۸٫ برای جلوگیری از آلودگی، پس از اتمام کار با دستگاه موکن، سر آن را به وسیله برس و پاک کننده ها به خوبی تمیز کنید. بعضی از مارک های موکن ها با همراه خود پاک کننده مخصوص مو کن دارند که در بازار هم به راحتی یافت می‌شود

برچسب

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.