ماسک های زیبایی صورت

دستور خانگی فوق العاده برای بدست آوردن پوستی درخشان

دستور خانگی فوق العاده برای بدست آوردن پوستی درخشان

مراقبت از پوست  بعضی وقت ها پرهزینه می شود ، به ججای اینکه پول خود را صرف سالن ها ، کرم ها ، لوسیونها ، ژل و غیره کنید می توانید یک پوست زیبا و سالم در منزل داشته باشید. با کمک داروهای خانگی می توانید زیبایی طبیعی داشته باشید.
حالا اجازه بدید یک دستور خانگی حرفه ای را به شما اموزش دهیم. موز کوچک و سیب را له کنید تا به صورت خمیر در بیاید ، و بعد بر روی صورت بگذارید بعد از 20 دقیقه صورت را با آب سرد بشویید. سپس پودر گردو را به همرا 1 قاشق چایخوری آبلیمو و چند قطره عسل خالص مخلوط کنید.

می توانید از این خمیر به عنوان لایه بردار استفاده کنید از آن می توانید برای کل بدن استفاده کنید و روی پوست ماساژ دهید. این مخلوط به شما کمک می کند پوستتان از گردو غبار و آلودگی هوا پاک شود.

اگر جزو افرادی هستید که پوستتان چرب است آب پرتغال را با مقداری پودر زردچوبه مخلوط کنید.
پاپایا نیز می تواند به عنوان یک پاک کننده ، مرطوب کننده و لایه بردار عمل کند. زمانی که از خواب بیدار می شوید و در صبح یک تکه تازه پاپایا را برش دهید و به تمام صورت مالش دهید برای نتیجه بهتر می تواند اول صورت را با مقداری بخور آب آماده کنید.

حتما از این یکی روش بیشتر متعجب می شوید چون پوست را شفاف و نرم می کند . کلم را در آب بجوشانید و سپس اجازه دهید 1 شب تا صبح آب آن سرد شود زمانیکه از خواب بیدار شدید با آب کلم پوست خودر را بشویید می بینید که پوستتان چقدر شفاف شده. در تابستان نیز می تانید از تکه های انبه و پودر شیر خشک استفاده کنید.

برای اینکه پوستی مرطوب داشته باشید ، هرشب مقداری گلاب را با گلیسیرین  مخلوط و پوست را با آن ماساژ دهید . به خصوص دست و پا که دارای پوست ضخیم تری هستند. در 10 روز با تکرار این روش پوستی نرم خواهید داشت.

تهیه و ترجمه اختصاصی : مجله اینترنتی زندگی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.