ماسک های زیبایی صورت

از حمام گرم خود به همراه این ماسک ها لذت ببرید

حمام آب گرم بهترین روش برای کاهش استرس و فشار و رسیدن به آرامش است.خیلی ها بعد از به پایان رساندن یک روز پرمشغله یا وقت رفتن به سونا آب گرم را ندارند یا بودجه کافی .
شمع های معطر، موسیقی مورد علاقتون، … همه این ها در کنار هم شما رو به آرامشی که می خواهید می رساند و رسیدن به این آرامش با آب گرم و مواد تشکیل دهنده مخصوص تکمیل می شود.

حمام شیر
شیر یک مرطوب کننده طبیعی ست ، چربی 0.7 ٪ موجود در آن دلیل خاصیت چرب و روغنی آن می باشد. به همین دلیل پوست را در فصل پاییز که بسیار خشک و زبر می شود نرم و لطیف نگه می دارد.
حالا چگونه از شیر در حمام استفاده کنیم ؟
برای استفاده از خاصیت شیر، 3 فنجان شیر را در وان حمام خود با مقداری عسل اضافه کنید و به مدت 30 دقیقه در آن دراز بکشید و سپس شیر ها را بشویید.

حمام شکر
شکر یک لایه بردار طبیعی برای هرنوع پوستی می باشد. بنابراین نگران استفاده از شکر بر روی پوست نباشید. 1 فنجان شکر دانه ریز را به همراه 5 قاشق غذاخوری روغن بادام یا گلیسیرین و 2 قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و با کمک لیف خشک مواد را روی پوست خود پخش کنید و به آرامی پوست را با آن ماساژ دهید .(به جای شکر از نمک هم می توانید استفاده کنید) . با این روش تمامی منفذ های پوست خود را تمیز می کنید. اضافی موادی که ساخته بودید را می توانید به مدت 14 روز نگه دارید.

لیمو و جو
همه ی ما میدانیم که آبلیمو چه فوایدی برای پوست دارد.آبلیمو سرشار از ویتامین C  و آنتی اکسیدان ها می باشد که باعث درخشان شدن پوست و از بین رفتن جوش های سرسیاه می شود. آبلیمو یک پاک کننده طبیعی برای پاک کردن پوست از هرگونه ناخالصی می باشد.
برای تهیه این ماسک شما نیاز به 2 قاشق غذاخوری ماست ، 2 قاشق غذاخوری عسل، پ قاشق غذاخوری بلغور جو دو سر دارید آنها  را به همراه آبلیمو باهم مخلوط کنید و بر روی صورت و گردن خود بزنید و 15 دقیقه به آن استراحت دهید سپس پوست را با آب گرم بشویید .

خیار
خیار برای همه ی ما آشناست اما خیلی از ما نمی دانیم که سیلیکون و گوگرد موجود در خیار موجب رشد مو می شود پس پیشنهاد می کنم این ماسک مو را حتما امتحان کنید.
1 تخم مرغ، 2 قاشق غذاخوری شیر، و 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون و نصف خیار پوست  کنده را باهم مخلوط کنید.
مخلوط خمیری بدست آمده را روی موهای خود پخش کنید و بعد از 10 دقیقه موها را با آب و سپس با شامپو بشویید. مطمئن باشید با ادامه دادن این روش موهایتان پرپشت و تبدیل به یک موی ابریشمی نرم می شود.

تهیه و ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی زندگی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.