آموزش و نکات آرایش

چشم هایی درشت با تکنیک های آرایشی

چشم هایی درشت با تکنیک های آرایشی

چشم های شما اولین قسمتی از صورت است که پس از ورود در یک جمع مورد توجه قرار می گیرد، پس برای اینکه چشم ها جذاب تر به نظر برسد باید با کمی تکنیک های ریز و موثر چشم ها را درشت تر جلوه دهیم.

قبل از شروع باید چشم های خود را برای آرایش آماده سازی کنید. پس طبق معمول برای زیر سازی از فاندیشن و کانسیلر مناسب استفاده کنید به خصوص در ناحیه زیر چشم برای مخفی کردن حلقه های تیره یا قرمز زیر چشم.

هوشمندانه از خط چشم استفاده کنید

اگر پوستی تیره، سبزه، زیتونی دارید از خط چشم سیاه استافده کنید.
اگر پوستتان روشن هست خط چشم خاکستری یا قهوه ای هم امتحان کنید، از آنجا که چشم ها کوچک هستند برای استفاده از خط چشم اول از گوشه داخلی چشم با ایجاد یک خط چشم نازک شروع کنید.
خط چشم را مستقیم وا تا جایی که مژه وجود دارد بکشید . سپس دوباره این حرکت را تکرار بکنید و وقتی به مرکز چشم رسیدید کمی بالاتر خط چشم را بکشید . نقاط سفید رنگ بین مژه ها را فراموش نکنید پر کنید.

به پلک توجه کنید
چشم ها را با مداد بکشید و سعی کنید برای پلک پایین از مداد سر تیز استفاده کنید . چشم ها را کامل بکشید هنگام کشیدن خط چشم به بالا نگاه کنید. پس از اتمام کار پلک بالا را با مداد بکشید . به آینه نگاه کنید چشمتان کمی درشت تر شد نه ؟

استفاده از ریمل
می رسیم به ریمل . قبل از استفاده از ریمل از فرمژه استفاده کنید ، سپس مژه ها را ریمل بزنید کمی بگذارید خشک شود و دوباره یزنید بارها و بارها. توجه کنید در آخر حتما چک کنید که ریمل روی مژه ها به شکل گلوله جمع نشده باشد.وقتی که مژه را می خواهید ریمل بزنید براش مژه را به چپ و راست در داخل مژه بکشید. پس از اتمام کار مژه های پایین هم ریمل بزنید.

سایه
و در پایان قسمت مورد علاقه من  و اصلی ترین قسمت این آرایش استفاده از سایه است. سعی کنید همیشه از دو رنگ سایه استفاده کنید یکی تیره و دیگری روشن . سایه تیره را همیشه قسمت خارجی چشم باید زد و سایه روشن را در مرکز چشم بزنید. روی استخوان پلک مقدار کمی از سایه روشن استفاده کنید. زیر پلک پایین هم از سایه مشکی استفاده کنید ، گوشه خارجی چشم را کمی پهن تر سایه مشکی بزنید.

این هم از آموزش امروز ، منتظر آموزش بعدی ما برای رسیدن به جذابیت باشید.

تهیه و ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی زندگی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.