انواع رژیم های چاقی و لاغری

6 ترفند واداشتن خانم ها به کاهش وزن به صورت غیرمستقیم !

کار پر خطر
ــــــــــــــــــــ
انجام عملیاتی که طی آن بخواهید از خانم خود در خواست کنید که کمی وزن خود را کاهش دهد کار پر خطری است چرا که می خواهید یکی از نا فرم ترین کارهای عمر خود را انجام دهید کافی است تنها یک حرکت اشتباه انجام دهید آنوقت نه تنها تمام عمر خود را در بدنامی و رسوایی طی خواهید کرد، بلکه تلاش سایر مردها را نیز در طول تاریخ از بین می برید. اما اگر بتوانید به موفقیت دست پیدا کنید آنوقت نام شما جاودانه خواهد شد و از آن به بعد هم مجبور نیستید که با یک زن چاق و قلمبه زندگی کنید.

اگر به طور صریح در مورد وزن اضافی خانم ها صحبت کنید به طور حتم با این کار گورتان را می کنید. خانم ها به دو دسته تقسیم می شوند: آنهایی که احساس چاقی می کنند اما زیبا به نظر می رسند، و کسانی که احساس چاقی می کنند و چاق هم هستند. شما باید با یک طرح از پیش تعیین شده پیش روید تا بتوانید به ملکه خود کمک کنید تا اندام تراشیده شده زیبایی را که برازنده اوست مجددا بدست آورد، نه اینکه با یک تکه چوب او را به شدت به این کار وادارید. تفاوت میان این دو روش مثل فرق بین زندگی شاد و مرگ غریب الوقوع شماست. به او بگویید که هر مردی که از کنارش می گذرد تمام حرکات او را زیر نظر می گیرد- البته همینطور هم هست-

او را متقاعد کنید که این کار را انجام دهد
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــ
هر چقدر نسبت به وضع ظاهری خانم ها اعتراض کنید، با آنها نزاع کنید و … باید همیشه به خاطر داشته باشید که عقیده شما در مورد خانم ها فقط: “نظر شخصی” شماست.

به هر حال اگر بتوانید یک تیر را به هدف بزنید باز هم غنیمت است. نباید کاری کنید که او دچار بدگمانی و شبهه شود. اگر حتی خیلی هم مقرراتی و منضبط نباشد باز هم شما می توانید از روش هایی استفاده کنید تا او را به نحوی مشتاق امر کاهش وزن کنید. فقط به خاطر داشته باشید که با او وارد درگیری لفظی نشوید.

با تعریف و تمجید از خانم های باریک اندام به او طعنه بزنید و حس حسادت آنها را برانگیزانید. در این قسمت برای شما 6 تکنیک مختلف را بیان می کنیم.

1- “من طرز لباس پوشیدن تو را دوست ندارم”
احساسات هر زنی به روش خاصی قابل تحریک است، شما باید آن روش را پیدا کنید. اگر اینقدر با خصوصیات خانمتان آشنایی ندارید که بتوانید راه حل مناسب را پیدا کنید پس بهتر است به طور کلی مسئله کاهش وزن را کنار بگذارید و همان شکم بزرگ و نرم را تحمل کنید. به او پوشیدن لباس های بزرگتر و گشادتر را پیشنهاد کنید و بگویید این نوع لباس ها برای اندام تو مناسب تر هستند. با شنیدن چنین صحبتی آنها دیگر تا آخر عمرشان چاق نخواهند شد.

2- “من احساس می کنم خیلی چاق شدم”
خانم ها منتظر نشسته اند که در هر مورد با دیگران همدردی کنند به ویژه در مورد چاقی رانها. اگر سعی کنید یک برنامه دلسوزی راه بیندازید و بگویید که خودتان خیلی چاق شده اید، او نیز به اضافه وزن خود پی می برد و به فکر چاره می افتد. خانم ها اغلب این کار را زمانیکه حمام های عمومی رایج بود انجام می دادند ولی متاسفانه چون امروزه استفاده از این نوع حمام ها منسوخ گردیده زنها دیگر نمی توانند از این طریق با یکدیگر چشم و هم چشمی کنند.

3- “دوست شما دیگر از زمانیکه چاق شده جذاب نیست”
در این مورد باید حواس خود را خیلی جمع کنید و مراقب حرف زدن خود باشید، بهتر است یکی از دوستان صمیمی و خودمانی او را انتخاب کنید و بعد ظالمانه ترین انتقادهای خود را بیرون بریزید. از یکی از دوستان خود تعریف کنید که عاشق یک خانم باریک اندام شده و به او پیشنهاد ازدواج داده است. او هم تصور می کند که اگر رژیم غذایی خود را حفظ کند شما هم به او حلقه ازدواج می دهید و زندگی مشترکتان آغاز میشود.

4- ” من در باشگاه با یک مربی جدید خانم تمرین می کنم”
او دیگر هیچ گاه کمتر از شما به باشگاه نخواهد آمد. این فکر که یک خانم خوش تیپ اسکات رفتن شما را تماشا می کند و ممکن است خوشش بیاید او را دیوانه می کند. او در باشگاه ثبت نام می کند و 24 ساعته خود را نشان می دهد تنها به این دلیل که می خواهد مراقب شما باشد.

5- “فروشنده گفت این لباس مخصوص سایزهای کوچک است”
اگر می خواهید که محبوبتان وزن خود را کاهش دهد باید اندکی از جیبتان مایه بگذارید. یک لباس که چند سایز برایش کوچک است بخرید. خیلی خوب است که احساس کند شما او را لاغر تصور می کنید. او به خاطر آنکه بتواند آن لباس را بر تن کند صبح و ظهر و شب ورزش می کند و رژیم می گیرد تا لباس لعنتی به تنش بخورد.

6- “با کمک هم وزن کم کنیم”
اجازه دهید این شیوه را بررسی کنیم. اگر شما خیلی رک و راست به نامزد خود بگویید که وزن خود را کم کند تمام رشته های گذشته شما پنبه خواهد شد. اما اگر صادقانه پیش روید و با او یک تعهد ببندید که با هم برای بدست آوردن تناسب اندام و کم کردن قطر شکم کار کنید او کاملا شگفت زده خواهد شد و از این موضوع استقبال می کند. زیرا این تصور برای او ایجاد می شود که به همان اندازه که شما او را برای خود زیبا و خوش اندام می خواهید برای نیازهای او نیز ارزش قائل هستید و می خواهید بدن خود را روی فرم نگه دارید تا او نیز از هیکل متناسب شما لذت ببرد. از دست دادن وزن کار آسانی نیست باید او را مطمئن کنید که شما ارزش آن را دارید.

او را لاغر نگه دارید
ـــــــــــــــــــــــــ ــــ

آقایون باید به خاطر داشته باشند که موفقیت در متقاعد کردن خانم ها برای کاهش وزن کاری است که تماما به عهده خودتان است. احساسات، افکار، و عقاید اموری هستند که برد و باخت شما را تعیین می کنند. اگر در بیان آنها موفق نشوید در نهایت خانمها جنگ را می برند. اگر او را درست متوجه اشتباهاتش نکنید، خود را به کام مرگ فرو می برید.

کاهش وزن امر وقت گیری است، پس بهتر است صبور باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وزن بدن خودتان را متناسب نگه دارید و اضافه وزن نداشته باشید تا بتوانید در مقابل خانم چیزی برای گفتن داشته باشید تا پیروز از میدان خارج شوید.

parsianforum.com

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.