معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی

معرفی 6 کرم پرطرفدار که پوستی جوان را به شما هدیه می دهد

من مطمئنم شما هم مثل بقیه به دنبال دگرگونی و زیبایی پوست خود هستید .خوب .. من6 کرم را برای شما پیدا کردم که شناخته شده است که به پوست شما زیبایی و احساسی خواهد داد که هرگز قبل از این آن را نداشتید. مطمئن باشید که امتحان کردن آنها زندگی جدیدی به پوستتان خواهد داد .

1.June Jacobs Pinnacle Facial
این محصول در 50 دقیقه باعث لایه برداری پوست صورت میشود و تضمینی صورت را از پوست های مرده و منافذ تمیز میکند و قابل استفاده در منزل می باشد . قیمت آن 195$ دلار می باشد.

 

2.Sisley Anti-Aging Facial (ضد پیری پوست )
محصولی فوق العاده که پوست شما را در 50 دقیقه سفت میکند و باعث لیفت پوست میشود. پر طرفدار در خانمهای زیر 35 سال که دارای پوستی خشک هستند. یک محصول پرطرفدار اثرات لیف تینگ و نتیجه فوری در کمترین زمان.

 

 

3. High Altitude Repair Facial
این محصول رطوبت پوست را با 190$ به شما باز میگرداند . با استفاده از این محصول به مدت 1 ساعت و 20 دقیقه  پوست شما سرشار از ویتامین های B و C میشود ٫

 

 

4. Alaska Glacial Facial
اگر میخواهید پوستی صاف دشته باشید شما نیاز به این محصول آلاسکا دارید ٫ قیمت 110$ دلار است در 50 دقیقه پوست را لایه برداری و مرطوب میکند .از مواد کاملا طبیعی درست شده است .

 

 

5.Cle de Peau Beaute’s Facial Treatment
باعث روشنایی و زیبایی پوست میشود.
پوست را با این محصول ماساژ دهید تا تاثیرات آن را ببینید ٫ ماساژ باعث جذب این محصول به پوست می شود . قیمت این محصول 174$ دلار است.

 

 

6. Sensitive/Reactive Facial
.  این محصول از دامنه های اسکی کولورادو گرفته شده با قیمت 125$ دلار.
60 دقیقه درمان باعث آرامش ناشی از استرس میشود. این محصول دارای ترکیب خاص ضد التهاب برای پوست و چشم است.

 

 

7.Acupuncture Facial Rejuvenation(جوان سازی پوست با طب سوزنی )
طب سوزنی یکی از محبوب ترین روش ها است زیرا موثر قابل مشاهده بر روی بدن است. به شدت در بازار محبوب شد حتی اگر از آرایشگران هم سوال کنید طب سوزنی را به شما پیشنهاد می دهند .این روش با استفاده از سوزن های بسیار نازک و وارد کردن آن در خط های مخصوص بدن است که کانال های انرژی نامیده میشود. جریان های انرژی بدن را تنظیم میکند.

تهیه و ترجمه اختصاصی :Be3t.com

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.