آموزش و نکات آرایش

7 اشتباه آرایشی و زیبایی که باید از آن اجتناب کرد

وقتی حرف از زیبایی می آید ٫ قطعا درباره باید ها و نباید ها سوال می اید مثل چه کارهایی باید انجام بدهیم یا از چه کارهای باید دوری کنیم . بعضی از آنها سلیقه ی شخصی هستند اما با خواندن این مقاله ما به شما خواهیم  آموخت چگونه صحیح آرایش کنید واشتباهات رایج خود را اصلاح کنید ٫ مطمئنم با خواندن این مقاله تصمیم می گیرید بعضی از عادت های خود را اصلاح کنید یا کمتر کنید با ما همراه باشید.

1.خط چشم پهن و ضخیم
خط چشم پهن زمان و مکان خود را دارد٫ اما نباید همیشه و در هر زمانی از آن استفاده کرد. این باعث زیبایی شما مثلا در روز نمی شود. بعلاوه داشتن حلقه های تیره زیر چشم باعث کاهش زیبایی آن می شود. پس اگر عادت خود را در روز و اینگونه آرایش تغییر دهید حتی شما را زیبتر از قبل خواد کرد .

 

2.عطر و ادکلن زیاد از حد زدن
این تنها یکی از اشتباهات زیبایی  که خیلی مهم است و باید از آن اجتناب کرد نیست این یکی از مواردی است که منو ناراحت می کنه. عطر و ادکلن بسیار شخصی است اما استفاده بیش از حد اون نه تنها یکی از عادت های بد است بلکه بعضی وقت ها باعث دوری مردم از شما می شود. من سردرد شدیدی می گیرم وقتی بوی عطر خیلی قوی به مشامم میرسه . و اگر عطر شما اصل و قوی است دیگر نیازی به زدن بیش از حد آن نیست !

 

 

3.رژ لب ها
بعضی از رژ لب ها واقعا براق هستند ! آن ها به صورت حیرت آوری زیبا هستند ٫ اما وقتی بیش از حد براق باشند باعث درشتی لب ها می شود که اصلا زیبا نیست ٫ علاوه بر اون یکمی هم بد به نظر میرسه.

 

 

4.بیش از حد برنزه شدن
بعضی از مردم ٫ زنها و مردها یکسان ٫ علاقه زیادی به کباب شدن دارند . من پوستم خیلی سفیده ولی تا به حال نخواستم برنزه باشم. میدونم یکم رنگ طلایی بودن از نظر بعضی مردم زیباست اما نه خیلی زیاد ! شما که دوست ندارید نارنجی به نظر برسید ؟

 

 

5.ناخن ها
مانیکور یک چیزه ٫ناخن های لاک زده هم یک چیز . به هر حال شما نیازی ندارید که ناخن هاتون به پاشنه پاتون برسه !!بعضی ها از ناخن های بلند خوششان می اید اما خودتون جای کسی بزارید که داره به دستها و ناخن های شما نگاه میکند! اونها واقعا بلند هستند یکم آنها را کوتاه کنید زیبایی آنها از بین نمیرود !

 

 

6. سفید کننده
یکی دیگه از بزرگترین اشتباهات آرایشی هست . وقتی که فراموش میکنید سفید کننده یا پن کیکی که استفاه میکنید را با رنگ گردنتون هماهنگ کنید ! یادتون باشه همیشه با یک اسفنج روی پوست را کاملا یکدست کنید .

 

 

7. موهای مرده
هر یک مدت موی ما نیاز به استراحت دارد زمانی که دیگه موهای شما شکننده و مات شده باعث ماهش زیبایی میشود و خیلی افتضاح به نظر می رسد .همیشه به موهاتون استراحت بدید  و یادتون باشه از محصول های ویتامینه برای موها استفاده کنید.

به نظر من اینها یکی از بزگترین اشتباهات در زیبایی است که باید از آنها دوری کنیم نظر شما چیه ؟ شما از چه چیزهای خوشتون نمی یاد ؟

تهیه و ترجمه اختصاصی :Be3t.com

مقالات مرتبط

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.