آرایش و زیبایی

بهترین کرم برای چروک پوست چیست؟


Nagromeدارا بودن عناصر مغذی و طبیعی

برای رفع و بهبودی چروک پوست خود به دنبال کرمی باشید که دارای مواد و عناصر طبیعی و با کیفیت است. کرمی که دارای عناصری از قبیل ویتامین  E  باشد، چرا که ویتامین  E تاثیر درمانی برای پوست دارد. همچنین برای آب رسانی پوستبه دنبال کرم ها و لوسیون هایی باشید که از در ساختار آن روغن های طبیعی استفاد شده باشد.

 دارا بودن خواص ضد آفتاب

اگر به دنبال کرم هایی برای رهایی و بهبود چروک های پوست خود هستید از کرم هایی استفاده کنید که خاصیت رفع خشکی پوست را دارند. استفاده از کرم هایی که SPF دارند مانند ضد آفتاب ها و استفاده از آن ها در طول رز و برای مقابله با خشکی و اشعه های مضر برای چروک پوست بسیار مهم است.

دارا بودن رتینول

برای بهترین اثر بخشی برای درمان و بهبود چروک پوست به دنبال کرمی باشید که دارای رتینول باشد. این ماده باعث افزایش دوباره سازی سلول و افزایش میزان کلاژن می شود. انتخاب کرمی با دارا بودن رتینول بهترین انتخاب برای کم کردن و بهبود چروک های پوست شماست. نکته مهمی که وجود دارد این است که اگر از این نوع کرم ها استفاده میکنید، در بیرون رفتن از خانه و قرار گرفتن در برابر اشعه آفتاب حتما از کرم ضد آفتاب با کیفیت استفاده کنید.

دارا بودن خاصیت سفت کننده گی و مرطوب کنندگی

به دنبال کرمی برای چروک پوست خود باشید که حتما دارای خاصیت سفت کنندگی باشد. این کرم ها اکثرا دارای خاصیت مرطوب کنندگی هستند که باعث می شوند پوست شما قابل انعطاف تر و نرم تر شود. در خرید این کرم ها به عنوان “anti-aging” دقت کنید چون میبایست بهترین کرم را در این نوع از کرم ها برای رفع و بهبود چروک پوست بیابید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.