آموزش و نکات آرایش

آرایش در 60 ثانیه با تکنیک آرایشگر حرفه ای

چشم هایی درشت با تکنیک های آرایشگران حرفه ای

جذابیت را به چشمان خود ببخشید

باید بیرون بروید و وقت کافی ندارید؟  نیاز به آرایش فوری دارید ؟
در یک کلمه بر روی چشمانتان فقط تمرکز کنید! آرایشگر مشهور هنرمندان هالیوودی Molly R. Stern می گوید : می تونید در 60 ثانیه زیبا شوید ! و در اینجا تکنیک هایی را برای زیبایی چشمانتان به شما توصیه می کند.

می خوایم درشتی چشم ها را به حداکثر برسانیم اول ریمل  بزنید به چپ و راست روی مژه ها و با فشار به بالا بکشید می بینید ؟ چه مژه های زیبایی دارید !

برای مژه های پایین خطی سفید بکشید باعث می شود چشم هایتان درشت تر دیده شود و نیازی نیست  با سایه انجام دهید. با مداد چشم سفید کافیست که این کار را انجام دهید. خط چشم سفید بکشید چشمانتان را روشن تر و درشت تر نشان می دهد.

از سایه های دودی استفاده کنید تا به چشمانتان جذابیت ببخشید . از انکه چشم هایتان تیره شود نترسید ! از رنگ های ارغوانی، سبز، و طلایی استفاده کنید این رنگ ها مناسب همه ی افراد است اما سیاه و خاکستری جذابیت دیگری دارد امتحان کنید .
ابتدا با یک قلم مو زمینه پلک را خاکستری کنید و بعد از آن از رنگ مشکی در قسمت بیرونی پلک استفاده کنید . کمی از براق کننده  هم استفاده کنید خوبه .

داخل چشم پلک بالا و پایین را حتما از مداد چشم مشکی استفاده کنید . تمامی این کاره ها فقط و فقط 60 ثانیه از وقت شما را می گیرد.
تهیه و ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی زندگی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.