انواع رژیم های چاقی و لاغری

با رژیم هالیوودی آشنا شوید

رژیم هالیوودی

رژیم های هالیوودی شامل مصرف میوهای غنی هستند. این رژیم یک هفته ای پرطرفدار مخصوص ستارگان هالیوود بود . بسیاری از ستارگان به این رژیم اعتیاد پیدا کرده بودند و از طرفی می خواستند در کوتاه ترین زمین به وزن ایده ال برای یک فیلم برسند. اما باید دانست که اینگونه رژیم ها گاه می تواند خطرناک باشد. بنابراین توصیه می شود فقط در یک دوره کوتاه از این رژیم استفاده کنید.
ویژگی کلیدی این رژیم منحصرا استفاده از میوه ها به خصوص آناناس،گریپ فروت ، خربزه و هندوانه است

شرایط رژیم غذایی هالیوودی : چگونه با استفاده از میوه ها وزن کم کنیم ؟
به جز دو وعده غذایی متعادل در هفته بقیه روز ها از صبحانه تا شام باید میوه میل کنید و هیچگونه غذایی قابل قبول نیست.آناناس ،هندوانه و پاپایا از اصلی ترین میوه ها در این رژیم هستند.

این میوه های حاوی آنزیمی موثر در تسهیل هضم پروتئین و سوزاندن چربی هاست. قانون اصلی این رژیم آن است که بعد از خوردن یکی از میوه ها باید 2 ساعت صبر کنید و سپس میوه بعدی را میل کنید.
در هفته اول باید فقط میوه های تازه میل کنید سپس به تدریج از نان و سبزیجات حاوی نشاسته به برنامه غذایی اضافه میکنید و در این مدت هیچگونه غذای حاضری میل نکنید.

مزایا و معایب رژیم غذایی هالیوودی
این رژیم برای بعضی افراد و کسانی که می خواهند به سرعت لاغر شوند مفید است اگر بر پایه اصول آن دنبال شود ، اما معمولا برای افراد دنبال کردن این رژیم سخت است . دانشمندان معتقدند این رژیم دارای یک ارگانیسم پاک و خالص است و کاهش وزن به مدت کوتاه را تضمین می کند.

معایب این رژیم : مصرف زیاد قند محتوی این میوه ها مفید نیست.ایجاد کمبود پروتئین و چربی میکند.برنامه غذایی کاملا یکنواخت است، باعث ایجاد گرسنگی و خستگی میشود به همین فقط در دوره کوتاه توصیه میشود.
این رژیم را باید با احتیاط دنبال کنید،  بیش تر از 1 هفته از آن پیروی نکنید  و درآخر انتخاب با شماست!

تهیه و ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی زندگی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.