تناسب اندام با ورزش

آموزش ماساژ سوئدی مخصوص پا

آموزش ماساژ سوئدی مخصوص پا

گاهی اوقات پاهای ما بدلیل کار روزانه و یا تحمل وزن ما دچار خستگی و درد می شود ، بهترین روش برای تسکین درد و به آرامش رساندن آنها و از بین رفتن استرس ماساژ است. و هیچ چیزی نمی تواند به اندازه ماساژ سوئدی به پاهای شما آرامش دهد.

ماساژ سوئدی یکی از بهترین و محبوب ترین انواع ماساژ در ایالات متحده است، و در تسکین استرس، و تنش عضلات بسیار موثر است. این ماساژ راه های مختلفی دارد اما با دنبال کردن این مقاله می توانید تکنیک های مهم آن را در خانه انجام دهید.

اثرات موثر ماساژ سوئدی پا در خانه:

1- از فرد مورد نظر بخواهید بهپشت روی زمین دراز بکشد و پاهایش را صاف قرار دهد، خود را ریلکس کند و عضلات را شل کند.

2- مقداری روغن ماساژ و یا لوسیون را در دست خود بریزید و کف دستان را به هم مالش دهید تا گرم شود و سپس شروع به ماساژ پاها کنید.
* می توانید از روغن ماساژ دست ساز استفاده کنید،  برای این کار می توانید از روغن دانه انگور یا روغن آفتابگردان و ترکیب آنها با چند قطره روغن اسطوخودوس که بسیار ضروریست استفاده کنید. این روغن رایحه ای غنی از آرامش دارد.

3- از پای چپ شروع کنید، کف دستتان را دور مچ پا فرد حلقه کنید و انگشت شست خود را در کنار استخان قلم پا بگذارید، ماساژ را باید مستقیم بر روی استخوان پا انجام دهید، به آرامی و با کمی فشار شروع به ماساژ پا از مچ تا زانو کنید.

4- فشاری یکسان را هم زمان با ماساژ تا ران ها بیاورید و تا نزدیکی کشاله ران ادامه دهید، و 2 دست خود را از طرف بیرونی به درونی ماساژ دهید و این حرکت را چندین بار تکرار کنید.

5- پاشنه دست خود را روی عضله ران تا بالای زانو بکشید،  و همزمان با دست دیگر روی ران ها را ماساژ دهید.

6- ماساژ باید در جهات مختلف انجام شود مراحل بالا را در جهت مختلف انجام دهید.

7- و حالا شروع به ماساژ پای دیگر کنید و تمام مراحل را دوباره تکرار کنید.
ماساژ سوئدی با بهره گیری از تکنیک های ملایم به شما آرامش می بخشد . قبل از شروع ماساژ از گرمای محیط مطمئن شوید، هنگام ماساژ استفاده از شمع های معطر و موسیقی آرامش خاصی را خواهد داد.
تهیه و ترجمه اختصاصی:Be3t.ir

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.