غذاهاي رژیمی

 

این سالادهای تازه شامل همه نوع مواد غذایی هستند . ترکیب وسوسه انگیز تازه ترین میوه ها و سبزی های تابستانی برای شام کامل در آب و هوای گرم تابستان با سس سرکه و دیگر سس ها بسیار لذیذ و خوشمره است .

● سالاد ذرت شیرین و قره قاط ( بلوبری )
ترکیب ذرت و میوه قره قاط ترکیب غیر منتظره ای است اما در این سالاد لیمو شیرازی با زیره سبر طعم این دو ( ذرت شیرین و قره قاط ) را به آسانی با هم جور می کند .

● سالاد کوفته کله گنجشکی چینی با اسفناج
مواد این سالاد کوفته کله گنجشکی ، اسفناج تازه ، توت فرنگی های آبدار و یک نوع سس سرکه توت فرنگی خانگی می باشد . برای تزیین سالاد می توانید از چیبس سیب زمینی ادویه دار استفاده نمایید .

● سالاد ریحان و گوجه فرنگی
طعم سس پستو ( سسی ایتالیایی که مواد اولیه آن سیر خرد شده ، ریحان تازه ، پنیر پارمژان ، روغن زیتون و… می باشد ) در ترکیب با گوجه فرنگی و ریحان تازه فوق العاده خواهد بود . برای غنی تر شدن سالاد و برای اینکه بتوان به عنوان یک وعده شام سبک از آن استفاده کرد می توانید مقداری جوجه یا ماهی به سالادتان اضافه کنید .

● سالاد خربزه با سس کنجد شیرین
شیرینی خربزه، طالبی یا عسلک در دستور این سالاد خوشمزه طعم فلفل قرمز موجود در سس را تعدیل می کند .

● سالاد ذرت تازه با برنج
ترکیب ذرت تازه ، برنج پخته شده سرد با آب گوجه فرنگی و شاهی تازه این سالاد را به شام سبک برای آب و هوای گرم تبدیل می کند . تکه های فلفل سبز و پیاز قرمز را هم می توانید به این سالاد اضافه کنید .

● سالاد استیک و سیب زمینی
سیب زمینی های کباب شده به همراه استیک گوشت دنده که با مقداری زیادی کاهو سرو می شود .

● سالاد لایه ای ماهی تن
لایه های تشکیل دهنده این سالاد عبارتند از ذرت تازه و سیب زمینی و ماهی تن گریل شده و سس آن هم از آبلیمو ، زیره و روغن زیتون تصفیه نشده می باشد.

● سالاد پاستای نعنایی با گوشت بره
شاهی و نعنای مخلوط شده با پاستا را در داخل ظرف ریخته و گوشت بره طعم دار شده با فلفل را از داخل گریل داغ داغ بر روی این پاستا بریزید و نوش جان کنید

 

 

 

 

منبع:سیمرغ

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.