ماسک مو

با مواد طبیعی ابروهایی پرپشت داشته باشید 100 درصد طبیعی

با مواد طبیعی ابروهایی پرپشت داشته باشید

اگر می خواهید ابروهایی پرپشت و بلند داشته باشید در این مقاله ما به شما راه هایی ساده و ارزان و بدون عوارض پیشنهاد خواهیم کرد که نتیجه خوبی به شما می دهد.

 

 

 

 

مزایای روغن زیتون

یکی از را های ساده و طبیعی برای پر پشت شدن ابروها ماساژ ابرو با کمک روغن زیتون می باشد. این کار را هر شب قبل از خواب انجام دهید تا بعد از چند ماه نتیجه قابل ملاحظه آن را ببینید.

 

 

 

معجزه روغن کرچک
از روغن کرچک روزانه 2-3 بار استفاده کنید این روش یکی دیگر از درمان های خانگی موثر در درمان کم پشتی ابروها می باشد. بعد از چند ماه خواهید دید که ابروهای شما پرپشت و ضخیم خواهد شد. تنها مشکل استفاده از این روغن حالت چسبندگی زیاد آن است هنگام استفاده پنبه را کمی آغشته به روغن کنید و ابروها را با آن ماساژ دهید.

استفاده از شیر پرچرب
شیر پرچرب یکی دیگر از محصولات طبیعی ست که تاثیر بسیار در پرپشت شدن ابروها دارد، هر روز با کمک پنبه آغشته به شیر این کار را انجام دهید در عرض چند ماه نتیجه آن را خواهید دید.

روغن نارگیل
روغن نارگیل جایگزین دیگر به جای روغن کرچک و زیتون می باشد. اگر می خواهید از روغن نارگیل برای پرپشت شدن ابروها استفاده کنید باید برایی رسیدن به نتیجه مورد نظر هرروز این روغن را بر روی ابروها ماساژ دهید. روغن نارگیل بسیار مقرون به صرفه می باشد.

افزایش مواد مغذی در غذای مصرفی روزانه
ابروهای کم پشت و یا ریزش ابرو گاه به دلیل تغذیه نامناسب می باشد.با کمک یک رژیم غذایی متعادل می تواند این مشکل را درمان کنید.
مصرف مکمل های غنی از کلسیم،ویتامین ها،پروتئین ها و مواد معدنی را به شدت توصیه می کنیم.

طرز تهیه روغن های ترکیبی موثر مخصوص ابروهای کم پشت

1/2 قاشق چایخوری از هر یک از روغن های زیر را با یکدیگر مخلوط کنید :
روغن اسطو خودوس ،آویشن، رزماری، و صندل و روغن لیمو خوب آنها را باهم ترکیب کنید و سپس مقداری روغن زیتون به آنه اضافه کنید و در یک شیشه سربسته بریزید از این روغن هرشب استفاده کنید به شما کمک می کند که بدون صرف هزینه های اضافه ابروهایی زیبا بدست آورید.

اینها روش هایی موثر بود که ما به شما معرفی کردیم . شما از چه روشهایی موثراستفاده کرده اید ؟

تهیه و ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی زندگی

مقالات مرتبط

5 دیدگاه

  1. سلام
    من از روغن فندق استفاده کردم. خیلی هم خوب نتیجه میده. میتونین از داروخانه تهیه کنین. درضمن اگه مغز فندق تازه داشتین می تونین رو گاز بسوزونینش تا روغنش دربیاد. اینطوری هم طبیعی تره هم موثرتر.

  2. سلام من میخواستم ببینم واسه رفع لکه های ناشی از افتاب سوختکی چیکار باید کرد من صورتم بدجور افتابسوخته شده و لک شده ممنون میشم راهنماییم کنینن مرسی

    1. پري عزيز
      لك هاي قهوه اي ناشي از آفتاب با مصرف كرم ضد افتاب از بين مي رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.