ماسک های زیبایی صورت

پوستتان را با گیلاس اتو بکشید!

گیلاس میوه ای با طبع سرد و یکی از قدیمی ترین میوه های پرطرفدار در بین ایرانیان است که از تمام قسمت های آن استفاده درمانی می شود.

این میوه به جز خواص درمانی و تغذیه ای برای پوست نیز موثر بوده و از آن با توجه به خواص آن ماسک های مختلفی تهیه می شود.دکتر ˈمحمد مقدریˈ پزشک عمومی روز چهارشنبه در این مورد به خبرنگار ایرنا گفت: بهترین ماسک گیلاس از میوه رسیده آن تهیه می شود که برای درست کردن آن کافی است گیلاس رسیده را له کرده و با چند قطره آبلیمو و یک عدد سفیده تخم مرغ مخلوط کرد.

وی افزود: استفاده از این ماسک به مدت 10 دقیقه برروی پوست صورت، چین و چروک پوست را رفع می کند و سبب شادابی آن می شود که البته برای شستشوی این ماسک بهتر است از آب ولرم استفاده شود.

مقدری اظهار کرد: ماسک گیلاس آنهم به صورت له شده و بدون مخلوط کردن آن با سایر مواد، در صورتی که از میوه کال و ترش آن تهیه شود چربی پوست را برطرف می کند.

این پزشک با با بیان اینکه گیلاس میوه ای سرشار از ویتامین C بوده که خون را قلیایی می کند و صفرا بر است، افزود: پایین آوردن چربی خون ، از بین بردن سنگ کیسه صفرا، دفع سنگ کلیه و رفع مسمومیت از مهمترین فواید میوه گیلاس است.مقدری یادآور شد: مصرف گیلاس برای افرادی که دارای ضعف اعصاب هستند نیز موثر بوده و آرام بخش است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.