انواع رژیم های چاقی و لاغری

چربی های شکم را با این مواد غذایی آب کنید !

امروزه بیماری های التهابی و چاقی موضعی شکم افزایش پیدا کرده است که بسیاری از مردم را با مشکل روبرو کرده است مواردی که در زیر ذکر می شود در کاهش التهابات و کاهش چربی شکم موثر است در صورتی که از این مواد غذایی استفاده کنید و ورزش روزانه را با آن همراه کنید چربی موضعی شکم شما کاهش پیدا می کند.

1- میوه و سبزی

تمام میوه ها و سبزیجات، به دلیل مواد مغذی غنی و فیبر، به مبارزه با التهاب مزمن کمک می کند.
بعضی از میوه ها و سبزیجات که خاصیت ضد التهابی فوق العاده دارد شامل ( سیب، انواع توت ها، کلم بروکلی، قارچ، پاپایا، آناناس و اسفناج ) است را در برنامه غذایی خود قرار دهید.
2 – چای سبز

[چای سبز موثر در لاغری] این نوشیدنی برای کمک به کوچک شدن دور کمر شما و همچنین برای کاهش التهاب مفید است فلاونوئیدها در این چای دارای خواص ضد التهابی طبیعی است و نشان داده شده EGCG ترکیب موجود در چای سبز برای کمک به کاهش چربی بدن موثر است.

3 – چربی های اشباع نشده

[بادام در لاغری شکم موثر است] این چربی ها به طور کلی برای سلامتی قلب، کمک به بالا بردن سطح کلسترول HDL سالم و کاهش التهاب مفید است. منابع بالای چربی های اشباع نشده شامل ( روغن زیتون، بادام و آووکادو ) است.

4 – اسیدهای چرب امگا 3

[ماهی دارای امگا 3 است] تحقیقات نشان داده است که یک رژیم غذایی با درصد بالایی از اسیدهای چرب امگا 3 و درصد کمی از اسیدهای چرب امگا 6 بوده است که با کاهش التهاب مرتبط است. منابع غذایی امگا S 3 شامل ( گردو، بذر کتان و ماهی مانند ماهی سالمون وحشی آلاسکا ) است.
5 – ادویه جات

[سیر در کاهش التهاب و لاغری شکم موثر است] ادویه جات مطمئن، از جمله ( سیر، زردچوبه، دارچین، زنجبیل، فلفل و فلفل قرمز ) دارای قابلیت های قوی کاهش التهاب هستند بنابراین سعی کنید آنها را به وعده های غذایی اضافه کنید.

6 – آب

[آب در لاغری شکم موثر است] خوردن آب کافی برای خارج کردن سموم التهاب زا از بدن ضروری است. هدف خود را برای خوردن 1600 میلی لیتر آب در روز قرار دهید و به یاد داشته باشید که 200 میلی لیتر آب اضافه تر برای هر 30 دقیقه ورزش نیز مصرف کنید.

7 – غلات سبوس دار

[غلات سبوس دار در لاغری شکم موثر است] غلات سبوس دار غنی از فیبر و به کنترل پاسخ انسولین در بدن کمک می کند و ویتامین B بالایی دارد غلات سبوس دار نیز به کاهش هورمون هموسیستین عامل التهاب در بدن کمک می کند .

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.