روانشناسي زن و مرد

روانشناسی زن و مرد

did-I-make-a-mistake-breaking-up-with-my-ex_

وقتي از خانم‌ها مي‌پرسيد که از چه چيزهايي درمورد مردها بدشان مي‌آيد، ليستي بي‌انتها جلو رويتان مي‌گذارند. با اينکه چيزهايي که زن‌ها در مورد مردها بدشان مي‌آيد ترکيبي از ويژگي‌هاي کوچک و بزرگ است، امروز به ۱۰ چيزي که زن ها در مورد مردها ازش متنفرن اشاره مي‌کنيم:
۱- قسم دروغ
با اينکه بيشتر خانم‌ها از قسم خوردن آقايان وقتي خودشان ناراحتند بدشان نمي‌آيد اما از مردهايي که فکر مي‌کنند قسم خوردن تنها راهي است که حرفشان را باور کنند متنفرند.
۲- سلطه‌گري
بيشتر خانم‌ها مردي مي‌خواهند که از آنها محافظت کند و به آنها احساس امنيت دهد اما به دنبال ديکتاتوري که به آنها دستور دهد چه بکنند و کجا بروند و با کي حرف بزنند و يا چه بپوشند نيستند. زنان از مرداني که قصد کنترل دارند مي‌ترسند و از آنها فرار مي‌کنند.
۳- متعهد نشدن
خيلي مهم است که مردها درک کنند که وقتي همه چيز جدي مي‌شود، زن‌ ها توقع دارند که شما دو نفر خودتان را محدود به همديگر کنيد. زن‌ ها از اينکه بازيچه کسي قرار بگيرند و با کسي بمانند که از متعهد شدن مي‌ترسد متنفر هستند.
۴- رمانتيک نبودن
زن‌ها عشق واقعي همراه با حس ارتباط عاطفي به مردشان را مي‌خواهند. اگر طرفتان احساس کند که فقط بخاطر رابطه‌ جنسي سراغ او مي‌آييد خيلي زود از شما دور شده و حتي اجازه دست زدن به خود را هم به شما نخواهد داد.
۵- نرسيدن به خود
با اينکه ظاهر همه چيز نيست اما زن جذب مرداني که به خود نمي‌رسند، موهايشان ژوليده است، بوي عرق مي‌دهند، ناخن‌هايشان بلند شده، دهانشان بو مي‌دهد و لباس‌هاي چروک مي‌پوشند نمي‌شوند. علاوه بر اين، متناسب نگه نداشتن اندامتان به خانم‌ها نشان مي‌دهد که احترامي براي خودتان قائل نيستيد و هيچ انگيزه و نظمي در زندگي نداريد.
۶- قابل پيش‌بيني بودن
زن‌ها واقعاً از مردان قابل پيش‌بيني که هيچوقت کار متفاوتي انجام نمي‌دهند بدشان مي‌آيد. آنها عاشق مرداني هستند که سرشار از سورپرايزهاي عالي اند.
۷- اولويت دادن به دوستانشان
اگر از گذراندن وقت با دوستانتان خيلي بيشتر از همسر يا نامزدتان لذت مي‌بريد و همسرتان هيچوقت نمي‌تواند ساعتي دو نفره با شما داشته باشد، مطمئناً يک جاي کار مي‌لنگد.
۸- مدام بحث کردن
زن‌ها از مردهايي که هر صحبت کوچک را به بحثي ادامه‌ دار و مشاجره تبديل مي‌کنند و باعث مي‌شود آنها مجبور شوند مدام حالت دفاعي به خود بگيرند خوششان نمي‌آيد.
۹- ديد زدن خانم‌هاي ديگر جلو چشم آنها
با اينکه نگاه کردن به خانم‌ها براي برخي آقايان مسئله‌اي عادي است (البته نه زياد از حد آن)، اما وقتي اينکار را جلو زن زندگيتان انجام دهيد مشکل‌ساز خواهد شد.
۱۰- وابستگي
اعتماد به‌ نفس و استقلال ويژگي‌هايي بسيار جذاب در آقايان است، اما وابستگي و نا امني اينطور نيست. زن‌ ها دوست ندارند با مرداني باشند که به خودشان اعتماد ندارند و براي روابط، کار و دوستي‌ هايشان نياز به تاييد دارند
@

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.