ماسک های زیبایی صورت

۷ روش ساخت مواد پاک کننده صورت خانگی

 

Outdoor Thanksgiving Pictures۱- روغن بهترین گزینه است
موثرترین و مفید ترین گزینه برای صورت استفاده از روغن های مکمل است. ترکیب آنها علاوه بر مزیت های جانبی بهترین گزینه برای پاک کردن و تمیز کردن صورت شما خواهد بود. روغن زیتون و کرچک را به یک میزان با هم ترکیب کنید و آنرا به میزان کافی بروی صورت خود بمالید. پس از مدت کوتاهی پارچه نرمی را در آب کاملا” داغ گذاشته و روی صورت خود قرار دهید. پس از چند دقیقه می توانید همان پارچه را روی صورت کشیده و مشاهده کنید که علاوه بر پاک شدن کامل آرایش، شادابی زیادی در پوست خود ایجاد کرده اید.

۲- عسل معجزه می کند
عسل برای پوست های خشک معجزه می کند.آنرا با خامه یا شیر مخلوط کرده و روی صورت بمالید. و بلافاصله آنرا با آب گرم بشویید . آگر پوست شما چرب است بجای خامه و شیر از آبلیمو استفاده کنید تا اثر خوب آنرا ببینید.

۳- باز هم عسل
اینبار اثر عسل را با بادام و زرده تخم مرغ ببینید. یک قاشق چای خوری عسل با ۶ قاشق روغن بادام و یک زرده تخم مرغ را خوب با هم ترکیب کنید و روی صورت کامل بمالید. پس از خشک شدن آن روی صورت، آنرا با آب ولرم بشویید تا صورت شما بطور کامل پاک و شاداب شود. این روش برای هر نوع پوستی موثر است.

۴- آشپزخانه به کمک شما می آید
به آشپزخانه بروید و یک نصف استکان، آرد نخود را بایک نصف استکان شیر و یک قاشق چایخوری زرد چوبه مخلوط کنید. پس از ترکیب کامل آنها با هم ، روی صورت بمالید و پس از دو دقیقه بشویید. صورت خود را با ترکیبی عالی از مواد طبیعی، علاوه بر شست و شو تقویت هم کرده اید! زیرا زردچوبه پاک کننده جرم است و لکه ها و آکنه های صورت شما را بهبود خواهد داد.

۵- ترکیب بلغور جو و هلو
هلوی رسیده ای را کاملا” له کرده و آنرا با پودر بلغور و عسل کاملا” مخلوط کنید و سپس روی صورت بمالید و پس از چند دقیقه آنرا با آب بشویید. دقت کنید آب نباید گرم باشد، این ترکیب هم مانند مورد قبلی بهبود دهنده آکنه و لکه های صورت است.

۶- با جوش های سرسیاه خداحافظی کنید
اگر دوست دارید از شر جوش های سر سیاه راحت شوید، ترکیب پیشنهادی ما را امتحان کنید. مقداری عسل را با نمک مخلوط کرده و برای چند دقیقه روی بینی و اطراف آن به آرامی بمالید و سپس از آن با آب خنک بشویید.مراقب باشید که کاملا” تمیز شده باشد و باعث خشکی صورت نشود.

۷- پرتقال هم میتواند کمک خوبی باشد
پوست پرتغال را خشک کرده و آنرا بصورت پودر در آورید. سپس ترکیبی از آنرا با شیر و خامه تهیه کرده و رویث صورت بمالید. آنرا ۵ دقیقه به حال خود گذاشته و سپس با آب ولرم بشویید. سعی کنید این کار را در فواصل زمانی مختلف تکرار کنید تا اثر آنرا در شادابی صورت مشاهده کنید.

پاک کننده های صورت که به صورت طبیعی تهیه می شوند، علاوه بر اثر بسیار زیاد در پاک کنندگی، مطمئن و مفید هستند. پس سعی کنید به جای استفاده از پاک کننده های شیمیایی از پاک کننده های طبیعی در تمیز کردن پوست خود استفاده کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.