اصول پوشيدن لباستناسب اندام با ورزش

از دید آقایان چه اندامی جذاب است ؟

دوست داريد بدانيد که از نظر مردها واقعاً کدام شکل بدن جذاب‌تر است؟ ممکن است ناراحت شويد، چون اين چيزي نيست که انتظار شنيدنش را داشته باشيد اما واقعيت است.

من يک مرد هستم و درمورد اين مسئله تابحال با هزاران مرد صحبت کرده‌ ام. اطلاعات زيادي طي اين سال‌ها جمع‌آوري کرده‌ام و تحقيقات و مطالعات مختلفي را هم در اين مورد مطالعه کرده‌ام.

پاسخ اين سوال ممکن است باعث تعجبتان شود.

دوستتان ممکن است بگويد چه اهميتي دارد که بقيه چه فکر مي‌کنند. فقط بايد خودتان باشيد. اما خودتان بودن ممکن است باعث تنهاييتان شود.

مطمئناً بايد خودتان باشيد، اما بهترين شکل خودتان. به شما اطمينان مي‌دهم که لازم نيست براي بهتر کردن شکل بدنتان هيچ قسمت از بدنتان را ببُريد!! بايد بهترين چيزي که درونتان است را پرورش دهيد.

 

آيا مردها زنان چاق را دوست دارند؟

گاهي اوقات مي‌شنويد که مردها زنان چاق را دوست دارند. اين مزخرف است. علاوه بر مزخرف بودن يک دروغ است.

فقط به اين دليل که مي بينيد مردي با يک زن چاق است به اين معني نيست که اولويت او زنان چاق هستند. دليل آن فقط اين است که در آن زمان انتخاب ديگري نداشته است! همين.

ممکن است مردها در خفا به داشتن رابطه‌ عاشقانه با يک زن چاق فکر کنند اما هيچوقت در چشم عموم با او ظاهر نمي‌شوند. بااينکه ممکن است با يک زن چاق که البته مزاياي ديگري دارد بمانند اما دوست داشتند که آن زن خوش‌فرم مي بود.

اگر همه شرايط يکسان باشد، همه مردان زن خوش‌فرم را انتخاب خواهند کرد.

 

آيا مردها زنان لاغر را دوست دارند؟

نه واقعاً اينطور نيست. اکثر مردها هيچ تمايلي به مانکن‌هاي بسيار لاغر نشان نمي‌دهند. درواقع، اين اندام‌ها کمي ترسناک هستند و اصلاً سالم به نظر نمي‌رسند.

اما، در فرهنگ امروز کشور ما لاغر بودن به يک هدف مهم بين زن‌ها تبديل شده است. زنان بسياري هر روز در تلاشند که براي تحت‌تاثير قرار دادن زنان ديگر خود را لاغر کنند.

اما اين کار اصلاً سالم نيست. بايد سعي کنيد که متناسب بمانيد.

 

مردها واقعاً چه دوست دارند؟

اگر واقعيت اين بود که مردها زنان ريزه‌ ميزه را دوست دارند مطمئن باشيد که به شما مي‌گفتم. اما خوشبختانه اينطور نيست. ممکن است استخوان ‌بندي بدنتان بزرگ يا ريز باشد. اصلاً مهم نيست چون در هر دو صورت مي‌توانيد براي مردان جذاب باشيد.

شکل براي مردان بسيار مهم‌تر از سايز است!

دانشمندان دريافته‌اند که وزن‌هاي مختلفي جذاب شمرده مي‌شوند. به فرم بدن و قد شما بستگي دارد. حقيقت نشان مي‌دهد که زناني که نسبت دور کمر و دور باسنشان 0.7 است براي مردان جذاب‌تر هستند. دانشمندان دريافته‌اند که اين مسئله در همه نقاط جهان و همه زمان‌ها در طول تاريخ صدق مي‌کند.

به‌طور خلاصه، مردان زناني را دوست دارند که بدن خوش‌فرم داشته باشند و سايز برايشان اصلاً مهم نيست.

نسبت 0.7 کمر و باسن، نشانه بيولوژيکي از سلامت و باروري در زنان است. مغز مرد به‌طور اتوماتيک‌وار به اين نشانه پاسخ مي‌دهد.

Beyoncé و Jessica Alba را در نظر بگيريد

Beyoncé اندامي پهن دارد، اما Alba باريک است. اما هر دوي اين خانمها در نظر مردان بسيار جذاب هستند. مهم نيست که استخوان‌بنديتان مثل Beyoncé درشت باشد يا مثل Alba ريز، اگر شکل بدنتان زيبا باشد، شوهرتان شما را خواهد پسنديد.

چيز ديگري که مردان در زنان بسيار دوست دارند اين است که بدنشان فرم داشته باشد و سفت باشد. البته کمي چربي داشتن اشکالي ندارد. اما اشتباه نکنيد وقتي مردها مي‌گويند دوست دارند زنشان يک پرده گوشت داشته باشد منظورشان داشتن عضله است نه چربي.

چطور اندام ايدآلتان را به دست آوريد

نگران چيزهاي از بدنتان که قادر به کنترل آن نيستيد، نباشيد—مثل استخوان‌بنديتان. روي انرژيتان براي خوش‌فرم شدن و رساندن نسبت دور کمر و دور باسنتان به 0.7 تمرکز کنيد.

تا جاييکه مي‌توانيد شکمتان را صاف کنيد. تنها راه آن اين است که چربي‌هاي اين ناحيه را از بين ببريد.
باسنتان را فرم داده و گردتر کنيد. اين تفاوت بين کمر و لگنتان را بيشتر نشان مي‌دهد.
بالاتنه‌تان را باريک تر کنيد—مخصوصاً در ناحيه بازوها و سرشانه. اين هم باعث مي‌شود که کمرتان باريک‌تر به نظر برسد.

ترديد نکنيد. اگر بدنتان را متناسب و خوش‌فرم کنيد، اندان زنانه شما خود را آشکار خواهد کرد.

منبع : مردمان

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.