درمان و مراقبت از پوست

رفع تیرگی و کدری پوست گردن با 3 روش موثر

رفع تیرگی و کدری پوست گردن با 3 روش موثر

برخی نقاط بدن ما مانند گردن کدر می شوند و پوست کمی تیره تر می شوند و این به دلیل وجود گرد و غبار موجود در هوا است. با دنبال کردن ای ن3 مرحله می توانید پوستی شاداب و زیبا داشته باشید، و گرد و غبار موجود روی پوست را به راحتی از بین ببرید. و مناطقی از پوست را که به دلیل عدم شستشوی کافی تغییر رنگ پیدا کرده را تمیز و پاک کنید.

1-آب و صابون
آب و صابون یکی از مهمترین قسمت از مراقبت بهداشتی از پوست است. همیشه به یاد داشته باشید در حمام به صورت مجزا گردن خود را با دقت بشورید.
روزانه گردن خود را بشورید ، موهای خود را کامل جمع کنید و به بالا ببندید و سپس حوله ای ضخیم بر روی شانه های خود بیاندازید برای آنکه شانه و لباس هایتان خیس نشود و سپس گردن را با لیف و آب ولرم بشورید. و در پایان گردن خود را خشک نموده و با یک لوسیون مرطوب کننده ماساژ دهید.

2- لایه برداری
با کمک ماسک و یا مالش می توانید هم پوست را روشن کنید و هم کدری پوست را از بین برید و لایه برداری کنید.ماسک بلغور جوی دو سر، عسل، ماست و ترکیبی از لیمو و شیر می توانید با ملایمت به اصطلاح جرم پوست را بگیرید. و باید این کار با ملایمت انجام شود زیرا پوست گردن بسیار حساس و نازک است.

3- روشن کننده ها
روشن کننده ها هم در بازار موجود است و هم می توانید خانگی آن را تهیه کنید . آبلیمو خاصیت روشن کننده دارد حتی می توانید برای لکه های پوست هم آن را استفاده کنید. و پس از استفاده از آبلیمو مرطوب کننده استفاده کنید زیرا پوست خشک می شود.
تهیه و ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی  زندگی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.