درمان و مراقبت از پوست

موهای ناخواسته صورت را با 4 روش خانگی روشن کنید

چگونه موهای ناخواسته را روشن تر کنیم ؟

برخی از افراد دچار رشد غیر طبیعی موهای تیره که باعث کاهش اعتماد به نفس آنها می شود هستند. یکی از دلایل رویش این موها هیرسوتیسم است. چند روش موثر در پوشش این موها را برای شما انتخاب کرده ایم با ما همراه باشید.

سفید کننده خانگی

2 قاشق غذاخوری آمونیوم را به همرا نصف فنجان پراکسید هیدروژن را در یک کاسه کوچک به همراه مقداری صابون مخلوط کنید و یا صابون را رنده کنید و در آن مخلوط کنید.
به مدت 15 دقیقه روی نقاطی که مو دارند بگذارید . این محلول خانگی به راحتی موهای تیره شما را محو می کند و بعد از 15 دقیقه صورت خود را با آب بشورید و هر 2-3 روز این کار را انجام دهید تا رنگ مورد نظر را به دست آورید. استفاده بیش از حد از این محلول موجب تحریک شدن پوست می شود با فاصله زمانی زیاد استفاده کنید.

لیمو
آبلیمو حاوی اسید سیتریک که یک سفید کننده طبیعی است. نگران نباشید به شما آسیب نمی زند،  لیمو را به همراه روغن زیتون ترکیب کنید و بر روی موهای تیره صورت بزنید تاثیر خوبی بر روشن شدن آنها دارد.

ترکیبی از چای لیمو و بابونه تاثیر قابل ملاحظه ای در روشن شدن مو دارد . همچنین میتوانید مقداری آبلیمو را به همراه مرطوب کننده روی موهای صورت بزنید و در آفتاب بنشینید و نتیجه جالب آن را خواهید دید!

خورشید
نشستن در زیر آفتاب به طور طبیعی باعث روشن شدن مو می شود . استفاده از کرم ضد آفتاب بسیار مهم و ضروری است و باعث می شود از آسیب اشعه های مخرب به دور باشید.

عسل
مخلوط عسل بهمراه آب عامل بسیار خوبی در روشن شدن موهای زائد صورت است ، روزی 15 دقیقه بر روی صورت بگذارید و نتیجه آن را در طول زمان ببینید.

تهیه و ترجمه اختصاصی:Be3t.ir

مقالات مرتبط

یک دیدگاه

  1. بسیار جالب،مفید،آموزنده بودند….. از همه مهمتر اینکه روش ها کاملا طبیعی هستند.
    ممنون از مطالبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.