غذاهاي رژیمی

املت سبزیجات صبحانه رژیمی و مقوی

املت سبزیجات صبحانه رژیمی و مقوی

مخصوص 1 نفر
زمان پخت 10 دقیقه

مواد لازم

تخم مرغ بزرگ 3 عدد
پیاز قرمز 1/4 فنجان
قارچ کوچک و خرد شده 1/2 فنجان
گوجه فرنگی 1 عدد
اسفناج خرد شده و یا کوچک 1/2 فنجان
فلفل سیاه 1 قاشق چایخوری

طرز تهیه

در ماهی تابه نچسب مقداری روغن بریزید و بعد از 2 تا 3 دقیقه پیاز و قارچ را به مواد اضافه کنید ، سپس سبزیجات و گوجه فرنگی خرد شده را به مواد اضافه کنید و در صورت نیاز مقدری روغن اضافه کنید.

وقتی گوجه فرنگی ها کاملا نرم شد اسفناج را به مواد اضافه کنید تا زمانی اسفناج ها پخته شوند. مواد را در ماهی تابه به صورت یکسان پخش کنید .و در آخر سفیده تخم مرغ را با فلفل سیاه مخلوط کنید و به صورت یکسان در ماهی تابه و روی سبزیجات بریزید تا زمانی که سفیده کاملا سفت شود. نوش جان.

ارزش غذایی املت سفید سبزیجات

کالری 106
0.2 گرم چربی
17.9 گرم پروتئین
کلسترول 0
سدیم 200.6 میلی گرم
کربوهیدرات 9.63 گرم
فیبر 3.03 گرم
شکر 1.33 گرم

* ارزش غذایی 2000 کالری

تهیه و ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی زندگی

مقالات مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن