تناسب اندام با ورزش

با این تکنیک ها با سرعت بیشتر کاهش وزن داشته باشید

برای این که نتیجه‌ ورزش را بیشتر کنیم باید به بدن امکان این که ریکاوری انجام دهد را بدهیم

کارهایی که در زمان خارج از ورزش انجام می‌دهیم به اندازه ورزش مهم هستند.

توصیه‌های زیر می‌تواند به شما کمک کند تا کاهش وزن بیشتری داشته باشید و اثرگذاری ورزش و افزایش دهید:

1. بخوابید:

خوابیدن به کاهش وزن کمک می‌کند. خواب عمیق کمک می‌کند که بافت‌های عضلانی ترمیم شوند و هورمون رشد افزایش یابد. کمبود خواب باعث افزایش وزن می‌شود. زمانی که خسته هستید بدن شما موادی ترشح می‌کند که بیشتر نیاز به قند پیدا می کنید. بدن غذا و مواد غذایی که سریع به انرژی تبدیل شوند را می طلبد.

2. انجام فعالیت‌های آرام:

در بین روزهایی که ورزش شدید و سنگین انجام می دهید فعالیت آرام داشته باشید. این کار باعث می‌شود که جریان خون در عضلات ادامه‌ پیدا کند. درد عضلانی کمتر شود و سیستم عصبی فعال باشد. برای مثال ورزش‌هایی همچون یوگا یا پیاده روی انجام دهد.

3. به غذای بعد از ورزش توجه کنید:

کمبود آب باعث می‌شود که سوخت و ساز بدن کاهش یابد. برای هر ساعتی که ورزش می کنید 50 تا 60 میلی لیتر آب نیاز دارید. یک بطری آب استاندارد حدود 500 میلی لیتر است. چهار بطری آب معادل هشت لیوان آب است.

برچسب

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن