انواع رژیم های چاقی و لاغری

برنامه رژیم لاغری لیلا اوتادی از زبان خودش

 

لیلا اوتادی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد چهاردهم مرداد ماه سال 1362 در تهران می باشد و 34 سال سن دارد.

تحصیلات لیلا اوتادی دانش‌آموخته رشته ی معماری داخلی از دانشگاه تهران است . در کودکی برای بازی در یک فیلم سینمای «کیمیا» به کارگردانی احمد رضا درویش به او پیشنهاد شد اما خانواده‌اش بخاطر رسیدگی به امور تحصیلی مانع این امر شدند.

لیلا اوتادی بازیگر زن سینما و تلویزیون با انتشار عکس زیر در صفحه اجتماعی اش یک رژیم لاغری را برای مخاطبانش به اشتراک گذاشته و نوشته است:

خيلى از ما به هزار و يك دليل شايد انگيزه يا قدرت كافى براى يك رژيم طولانى و سخت رو نداشته باشيم ولى امروز ميخوام به شما عزيزانم يك رژيم عالى هديه بدم كه به خيلى از همكارا و دوستانم گفتم و اونها هم همگى بعد از انجامش كلى تشكر كردن و دعاى خير برام كردن.بخصوص ديروز به يك همكار و دوست عزيزم كه به تازگى دخترزيباش رو به دنيا آورده پيشنهاد كردم اونهم كلى خوشحال شد.اميدوارم مورد استفاده شما عزيزانم باشه . در اين رژيم نوشيدن چاى و قهوه بدون شير و شكر بميزان آزاد ميباشد،اين رژيم راميتوان بين رژيم هاى ديگر اجرا نمود بخصوص وقتى بدن در مقابل كاهش وزنتون مقاومت ميكنه،انجامش بسيار راحت امكان پذيره زيرا از غذاى روز به (هر ميزان ) كه ميل داشتيد ميتوانيد استفاده كنيد،فقط همون مواد رو در روز بخوريد بميزان دلخواه ،اين رژيم رو بصورت چرخشى و به مدت بيشتر از ٩روز بسته به نيازتون به كاهش وزن ميتونين انجام بدين،هر ٩روز ٥ كيلو و حدود يك الى ٢سايز كاهش سايز.

دوستون دارم و دوست دارم ايرانيان رو هميشه جزء سالمترين ،خوش پوش ترين و زيباترين هاى روزگار ببينم،منتظر نتيجه هاتون هستم.

به نام پروردگار

  • ٣روز اول(سيب زمينى+گوجه)
  • ٣روز دوم(تخم مرغ +گوجه)
  • ٣روز سوم(سينه مرغ +گوجه)

موفق باشين دوستان گلم

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.