درمان و مراقبت از پوست

با موهای بالای لب چه کنیم ؟ روش های موثر

داشتن سبیل برای یک خانم قطعا جالب نیست ! اگر نمی خواهید به دلیل داشتن سبیل مورد تمسخر قرار بگیرید و احساس شرم کنید ما 7 روش را به شما توصیه می کنیم ، مطمئنا از نتیجه ی بعد از آن راضی خواهید بود.

اصلاح
تراشیدن موهای بالای لب به شما توصیه نمی کنیم زیرا پوست بالای لب بسیار حساس هست این روش اصلاح موقتی می باشد ، اگر به مدت زیاد به اصلاح بالای لب ادامه دهید ممکن است تبدیل به ته ریش شود !.

استفاده از روشن کننده ها
قطعا استفاده از دکلره و یا دیگر روشن کننده ها گزینه جالبی برای شما نمی باشد و با دوام نیست ، مخصوصا در مقابل نور آفتاب . فکر نکنم دوست داشته باشید سبیل طلایی داشته باشید !

کرم های موبر
استفاده از کرم های موبر آن هم بالای لب یک ریسک است. این کرم ها دارای مواد شمیایی قوی می باشد و باعث تیرگی پوست، خارش و یا ایجاد آلرژی می شود. این روش هم موقتی ست چون بعد از 3-4 روز رشد مو ها را مشاهده می کنید.

روش های بالا اغلب اشتباه بیشتر خانم ها می باشد و متداول است .حالا ما روش ها موثر را در ادامه به شما توصیه می کنیم :

بند انداختن
ارزون ترین و محبوب ترین روش برای رهایی از موهای ناخواسته می باشد.نخ به شما کمک می کند که مو از ریشه بیرون آید و این روش نتیجه طولانی همراه دارد حدودا 2 هفته یا کمی بیشتر.
وقتی که دارید صورت را بند می اندازید حتما پوست را برای جلوگیری از کشش پوست بکشید.امکان دارد در حین بند انداختن پوست کمی حساس شود  . از لوسیون استافده کنید و برای جلوگیری از قرمز شدن پوست نواحی مورد نظر را یخ بگذارید.

موچین
استفاده از موچین برای موهای بالای لب ، هم همانند نخ عمل می کند هم با این تفاوت که دردناک تر است و برای افرادی که موهایی ضخیم دارند توصیه نمی شود.

موم
استفاده از موم بهترین روش برای رهایی از موهای مزاحم و ناخواسته  است. بزرگترین مزیت این روش مدت زمانی طولانی آن می باشد بیش از 3 هفته ! و بهتر از آن این هست که همه ی موها یکجا از ریشه جدا می شوند و احساس درد نمی کنید.

حذف موهای زائد به صورت دائم
لیزر درمانی روشی دائمی و اما پرهزینه برای همه قسمت بدن می باشد. اگرچه بسیار گران می باشد اما دائمی ست و دیگر نیاز به بند و موم .. ندارید.

تهیه و ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی زندگی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.