آموزش و نکات آرایش

همه چیز درباره مژه آهنربایی و طرز استفاده آن

داشتن مژگانی بلند و زیبا آرزوی هر بانوی جوانی است و به همین دلیل اکسنتشن‌های مژه‌، ریمل‌‌هایی که طول مژه را افزایش می‌دهند، فر مژه و محصولاتی از این دست طرفداران زیادی دارد.

در بین تمامی محصولات زیباییِ مژه، اخیراً شاهد مژه‌های آهنربایی هستیم که زیبایی و استفاده آسان آن‌ها باعث شده تا بانوان زیبارو برای جلوه بیشتر مژگان خود به سمت این محصولات گرایش پیدا کنند.

 

بانوان زیبارویی که به مژه‌های خود اهمیت می‌دهند به احتمال زیاد اکستنشن‌های مژه را می‌شناسند، این اکستنشن‌ها در بیشتر مواقع به‌گونه‌ای ساخته شده که به مژه‌های چشم چسبیده می‌شود و حالتی طبیعی و بلند را در نظر تداعی می‌کنند. اما داستان مژه‌های آهنربایی متفاوت است و این مژه‌ها عملاً به مژه‌های طبیعی با آهنرباهای بسیار کوچکی قلاب می‌شوند.

این مژه‌ها به آهنرباهای بسیار کوچکی مجهز هستند که عملاً دیده نمی‌شوند و در میان مژه‌های فرد قرار می‌گیرند. به لحاظ تعداد نیز بسته به نوع مژه‌ای که خریداری می‌کنید ممکن است دارای تعداد آهنرباهای متفاوتی باشد اما در بیشتر مواقع مژه‌های آهنربایی دارای ۳ تا ۴ آهنربا به ازای هر پلک هستند.

به‌عبارت ساده‌تر در حین استفاده از این مژه‌ها عملاً مژه‌های طبیعی چشم شما میان دو نوار که با نیروی مغناطیس به هم چسبیده است قرار می‌گیرد.


مژه آهنربایی را چگونه باید استفاده کرد

همان‌گونه که اشاره شد یکی از مزایای اصلی مژه‌های آهنربایی استفاده آسان از این مژه‌ها است. مژه‌های آهنربایی بسته به تولید کننده این محصولات ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشند اما در بیشتر مواقع بهتر است قبل از قرار دادن مژه آهنربایی، این مژه‌ها را مرتب کنید تا با حالت مژه‌های طبیعی شما سازگاری کاملی پیدا کنند.

سپس باید قسمت بالایی مژه آهنربایی را روی خط مژه‌ چشم قرار دهید و در مرحله بعد قسمت پایینی مژه‌ آهنربایی را جدا کرده و زیر خط مژه بالایی چشم بگذارید. به لطف حضور آهنربا این مژه‌ها به راحتی در مکان خود قرار می‌گیرند.

از طرف دیگر آرایشگران حرفه‌ای پیشنهاد می‌کنند استفاده از ریمل روی مژه‌های آهنربایی ثبات این مژه‌ها را بیشتر خواهد کرد.

گاهی اوقات نیز مژه‌های آهنربایی را شاهد هستیم که همراه قسمتی برای نصب عرضه می‌شوند، این قسمت شباهت‌های زیادی به موچین دارد و به کمک این ابزار می‌توانید مژه‌های آهنربایی را رو و زیر خط رویش مژه‌های بالایی قرار دهید تا در جای خود محکم شوند.

جالب است بدانید جدا کردن مژه‌های آهنربایی حتی از نصب آن‌ها نیز راحت‌تر است و تنها کافی است قسمتی را که روی مژه‌های بالایی قرار داده‌اید را به آرامی به سمت بالا بکشید، این کار باید به گونه‌ای انجام شود که آهنربای میان مژه‌ها از یکدیگر جدا شود.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که مژه‌های آهنربایی را هرگز نباید یک مرتبه و سریع جدا کنید چرا که این کار به مژه‌های طبیعی شما صدمه وارد خواهد کرد. گرفتن مژه‌های آهنربایی با انگشت شصت و اشاره و جدا کردن آن‌ها گزینه مناسبی برای برداشتن این مژه‌ها از روی مژگان زیبای شماست.


 

ویژگی‌های مژه‌های آهنربایی

به احتمال زیاد پس از مطالعه مورادی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم به فکر خرید مژه آهنربایی افتاده‌اید، در این صورت پیشنهاد می‌کنیم ابتدا ویژگی‌های مژه‌های آهنربایی متفاوتی که در بازار موجود است را با هم مقایسه کنید.

اولین چیزی که باید در نظر گرفت قابل استفاده مجدد بودن این مژه‌هاست، اگر پلک‌های حساسی دارید یا دچار آلرژی هستید پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید حتماً مواد به کار رفته در ساخت مژه‌های آهنربایی را بررسی کنید.
مژه‌های آهنربایی باکیفیتی را در بازار سراغ داریم که ۱۰۰ درصد از موی طبیعی انسان ساخته شده‌اند و هیچ حساسیتی را به دنبال ندارند، مژه‌های آهنربایی که مواد مصنوعی دارند نیز گزینه خوبی برای شما به حساب می‌آیند به شرط اینکه از مواد حساسیت‌زا ساخته نشده باشند.
اگر تاکنون از مژه‌های آهنربایی استفاده نکرده باشید احتمال دارد در دفعه‌های اول با مشکل در نصب این مژه‌ها روبه‌رو شوید که این امر کاملاً طبیعی است، در نتیجه قبل از آرایش برای مراسم و مهمانی‌های مهم، حتماً یکی دو بار مژه‌های آهنربایی را سر فرصت امتحان کنید.
به شما قول می‌دهید پس از استفاده از این مژه‌ها عاشق آن‌ها خواهید شد و مژگان زیبای شما جذابیت بیشتری پیدا خواهند کرد، در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر تجربه‌ای در زمینه استفاده از مژه‌های آهنربایی دارید، این تجربه‌ها را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

برچسب

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.