درمان و مراقبت از مو

جدیدترین روش کاشت مو بدون خونریزی

یک متخصص پوست و مو از ارائه روش جدید پیوند مو در کشور با استفاده از تجهیزات روز دنیا خبر داد و گفت: خونریزی در این روش بسیار کم است و ریشه های مو بیشتر زنده می ماند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، دکتر آزاده سجادیه اظهارداشت: در روش “safer” با استفاده از دستگاهی به نام “hair punch matik”، کاشت مو با کمترین آسیب انجام می شود.

وی در توضیح این روش که چند ماه است در برخی از مراکز پیوند مو در کشور انجام می شود، گفت: در این روش با استفاده از لوله هایی از هشت دهم تا 1.4 میلی متر در عمق سر وارد شده و نسبت به برداشتن موها برای کاشت در نقطه ای دیگر از سر اقدام می شود.

سجادیه با عنوان این مطلب که در سایر روشهای کاشت مو بین 30 تا 50 درصد موها دچار آسیب شده و از بین می رود، افزود: در این روش، میزان آسیب صفر تا 5 درصد است.

این متخصص پوست و مو ادامه داد: در کاشت مو، مهمترین قسمت برداشت مو است. هرچه کیفیت برداشت مو بهتر باشد، عمل کاشت نتیجه بهتری خواهد داد.

وی افزود: چون در این روش فشار دست وجود ندارد و بر اساس مکش منفی قابل تنظیم است.

سجادیه به مزایای استفاده از این روش جدید کاشت مو اشاره کرد و گفت: در این روش نیاز به تکنسین کم می شود. در سایر روشها حداقل 4 تا 5 نفر تکنسین می بایست بیش از 3 ساعت بر روی موهای سر کار کنند ولی در این روش یک نفر متخصص در کمترین زمان عمل کاشت مو را انجام می دهد.

وی با اشاره به سرعت عمل در این روش، افزود: نرسیدن اکسیژن به مو باعث از بین رفتن آنها می شود. در این روش سرعت عمل 2 تا 3 برابر روشهای دیگر است و مدت زمان عمل کاشت مو بین یک تا 1.5 ساعت است.

دکتر علی احمدی میلانی، کارشناس مراقبتهای مو نیز به سایر مزیتهای روش “safer” که با استفاده از دستگاه “hair punch matik” انجام می شود، اشاره کرد و گفت: خونریزی در این روش بسیار کم است و ریشه های مو بیشتر زنده می ماند. چون سرعت عمل بالاست.

وی ادامه داد: در این روش درد اصلا وجود ندارد و خونریزی به صورت سطحی است.

میلانی با اعلام اینکه روش “safer” مورد تایید FDA است، گفت: دستگاه “hair punch matik” محصول فرانسه است و حدود 5 ماه است که وارد کشور شده و مورد استفاده بعضی از مراکز کاشت مو قرار می گیرد.

سلامت نیوز

مقالات مرتبط

یک دیدگاه

  1. سلام
    یکی از وستای ما مو کاشته ولی بعد از کاشت مو حدود دو سال به سردرد مبتلا شده یا از کاشت مو سردرد ایجاد می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.