درمان و مراقبت از پوست

جوان بمانید با مصرف این مواد غذایی !

مسلما” هر چقدر بیشتر زندگی کنید، پیرتر می شوید . این واقعیت اجتناب ناپذیر است . اگرچه ممکن است انسان هیچ وقت سرچشمه و راز همیشه جوان ماندن را پیدا نکند اما غذاها و میوه هایی وجود دارند که خواص ضد پیری دارند. پس تا زمانی که سرچشمه و راز جوانی کشف نشده است ، مواد غذایی ضد پیری گزینه بسیار سالم و مورد اطمینانی هستند .برخی از مواد غذایی ضد پیری در واقع باعث می شوند که روند پیر شدن در بدن انسان کند شود.

آواکادو:

میوه آواکادو در واقع یک منبع سالم از چربیهای اشباع شده است .مصرف چربی اشباع شده به کم شدن کلسترول بد موجود در بدن که ممکن است باعث مسدود شدن سرخرگها شود ، کمک می کند .علاوه بر این ، میوه آواکادو سرشار از ویتامین ای است. ویتامین ای یک نوع آنتی اکسیدان است که باعث می شود پوست ما نرمتر و مرطوبتر شود.

توتها:

توتها یک منبع بسیار عالی از آنتی اکسیدانها هستند.توت آبی و شاتوت حاوی یک نوع آنتی اکسیدان بسیار قوی با نام فلاونوئید هستند.این آنتی اکسیدان قوی در برابر رادیکالهای آزادی که به سلولهای زنده صدمه می زنند ، از بدن ما محافظت می کند.علاوه بر این توتها حاوی ویتامین سی هستند ، این ویتامین به تقویت سیتم ایمنی بدن کمک می کند.

انواع کلمها:

از خوردن کلم بروکلی بخارپز شده لذت ببرید .کلم بروکلی ، کلم برگ و گل کلم همگی از خانواده کلمها هستند. این سبزیجات پر خاصیت به بدن ما کمک می کنند تا با مواد سمی و سرطان مبازه کند.بهترین روش برای مصرف این سبزیجات ، خوردن آنها بصورت خام و یا کمی پخته است زیرا فرایند پخت و پز باعث می شود که بسیاری از آنزیمهای موجود در این سبزیجات که برای بدن بسیار مفید هستند ، از بین بروند.

آجیل مخلوط:

آجیلها سرشار از ویتامین ، مواد معدنی و آنتی اکسیدانهای دیگر هستند.آجیلها می توانند به کاهش کلسترول و تقویت دستگاه گوارش کمک کنند و از سرطان جلوگیری کنند.

مترجم: فرشته مشاور

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.