ماسک مو

درمان همیشگی موخوره و شکنندگی مو با 3 روش خانگی !

 

اگر از داشتن موهای ریز و شکننده رنج می برید، نگران نباشید، شما تنها نیستید!
داشتن همیشگی موهای زیبا و کاملا سالم کمی سخت هست ، اما با 3 روش در منزل امروز می توانید در مجله اینترنتی زندگی برای همیشه با این مشکل خداحافظی کنید. درمان خانگی مخصوص مجله اینترنتی زندگی با انواع مواد طبیعی ساخته شده و این تهیه آن فوق العاده آسان است و باعث می شود که موهای شما سریعا پرپشت و سالم شود. با ما همراه باشید.

 

درمان شماره 1 : اسپری نمک دریایی

درمان با این روش بسیار آسان می باشد موهای شمارا صاف میکند. نمک ها باعث از بین بردن چربی اضافی مو میشود مو هارا هم سطح میکند وز مو را از بین میبرد. از این روش می توانید 1 بار در هفته استفاده کنید بدون شک رشد موهایتان سریعتر و حجم موهایتان بیشتر میشود.

مواد لازم جهت تهیه ماسک مو پرپشت کننده و درمان موهای شکننده

4 قاشق غذاخوری نمک دریا
2 فنجان آب گرم
بطری اسپری
نمک دریا را در آب گرم حل نموده و مخلوط کنید. قبل از هر بار استفاده قوطی را به خوبی تکان دهید.. اسپری بر روی مو خشک، از ریشه مو تا نوک موها بزنید . برای مدت 5 تا 10 دقیقه روی سر نگه دارید سپش با شامپو بشویید.

 

درمان شماره 2 : سرکه سیب جهت شستشو مو

آلودگی هوا و آلاینده ها باعث آسیب رساندن به موها میشود اسید ACV موجود در سرکه سیب کمک می کند فورا موها تمیز از هر گونه آلودگی شود .

به میزان مساوی و دلخواه سرکه و آب را باهم ترکیب کنید و در قوطی اسپری بریزید. با یکدیگر کاملا ترکیب کنید. هنگامی که در حمام هستید و موها مرطوب هستند (بعد از شامپو کردن مو )آن را روی مو اسپری کنید به مدت 2 تا 3 دقیقه سپس با آب بشویید . 1 بار در هفته این اسپری را استفاده کنید و زندگی بخشیدن به موهایتان و براق شدن پآنها را ببینید.

 

درمان شماره 3 : جوش شیرین

برخی از شامپوها که در بازار بسیار هم هستند بیشتر موجب خشکی موها میشوند با استفاده از جوش شیرین می توانید موها را بسیار تمیز کنید اما چگونه

1 قاشق غذاخوری جوش شیرین
اب
در حالی که در حمام، یک قاشق غذا خوری جوش شیرین را به کف دست خود بریزیذ و با کمی آب مخلوط کنید. موهای دارای رطوبتی از ریشه ها با این ترکیب ماساژ دهید به مدت 1 دقیقه سپس شستشو دهید .این کار را یک بار در هفته همراه با شستشو انجام دهید./تهیه و ترجمه اختصاصی مجله اینترنی زندگی

اگر این مقاله را دوست داشتید فراموش نکنید که به اشتراک بگذارید.

برچسب

مقالات مرتبط

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.