اصول پوشيدن لباس

چگونه بلند قد تر به نظر برسیم ؟

راهنمای مد برای خانم های قد کوتاه

این راهنمای مخصوص خانم هایی است که قد کوتاهی دارند و می خواهند بلند به نظر برسند.با رعایت برخی قوانین ساده می توانید همانطور که دوست دارید به نظر برسید.

صحیح ایستادن
صحیح ایستادن یکی از نکات مهم در بلندتر به نظر رسیدن است. برای رسیدن به این هدف با ورزش می توانید به آن برسید. ورزش کردن شما را لاغر می کند همچنین با ورزش اگر قوس پشت خود را بتوانید حذف کنید بلندتر از آنچه که از هستید به نظر می آیید.

افراد کوتاه قد چه خانم و چه آقا با پوشیدن لباس هایی که باهم هماهنگ نیستند و تعادل ندارد کوتاه تر به نظر می رسند. مهمترین چیزی که هنگام انتخاب لباس باید در نظر بگیرید این است که برازنده شماست و به شما اعتماد به نفس می دهد. 4 قانون مهم در انتخاب لباس برای خانم های قد کوتاه رنگ،تناسب، بافت و خط است. لباسی با داشتن این 4 قانون برای شما اید ال می باشد.

افراد کوتاه باید از رنگ های تیره و یا رنگ های خنثی در زمینه لباس خود انتخاب کنند.رنگ سیاه سفید به عنوان بهترین رنگ خنثی می توانند در بلند به نظر رسیدن شما تاثی گذار باشند.

استفاده از لباس های تک رنگ شما را بلندتر نشان میدهد، موهای کوتاه فرد کوتاه قد را بلندتر نشان می دهد. شخصی با موهای کوتاه و قد کوتاه بلندتر و ظریف تر به نظر میرسد.

اگر ژاکت های کوتاه تا بالای زانو بپوشید پاهای شما را کشیده تر نشان می دهد. شلوار جین به همراه لباس سفید شما را بلند قد نشان می دهد.

تهیه و ترجمه اختصاصی:Be3t.ir

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.