خانه > تناسب اندام > تناسب اندام با ورزش > شكمي صاف و زيبا با 22 حركت ورزشي + تصاوير متحرك
loading...

همچنین ببینید

قبل از ورزش کردن این مواد غذایی را نخورید

+-   ورزشکاران باید از خوردن برخی غذاهایی که دیر هضم هستند قبل از انجام …

15 دیدگاه

  1. سلام.ممنون بابت تمریناتتون
    یه برنامه واسه تمرین دو استقامت خواستم لطفا بهم بگین اگر هم تو سایتتون هست لطفا لینک رو بزارید.ممنون میشم جوابمو بدید.

  2. سلام میشه این حرکات رو برای من هم ایمیل کنید ممنون میششم

  3. مهناز اسماعیلی

    با سلام.
    لطفا این حرکات را برام ایمیل کنین. سپاس

  4. مطالب عالی میگذارید ممنون از زحماتتون __این حرکات کافی هستند یا باید همراه با رژیم باشند.

  5. هر روز باید هرکدوم از این حرکات رو جدا انجام بدیم یا اینکه همشونو؟میشه توضیح بدین که ترتیب خاصی داره با نه؟

    • شيداي عزيز
      بعد از گرم كردن بدن تمرينات را انجام بديد ترتيب خاصي نداره تمامي تمرينات در 1 روز انجام بديد 15 مرتبه هر حركت تكرار كنيد.

  6. تمریناتون عالی و خیلی موثر بود

  7. خیلی خوب بود ممنون امکان ایمیل کردن داره مطالبتون؟؟؟

  8. نمایش حرکت های شکم عالی بود ممنون از این همه زحمتی که می کشید

  9. ایا این حرکات را انجام دهیم در عرض چقدر لاغر میشوم؟

    • 3 روز در هفته برنامه رو دنبال كنيد بستگي به حجم چربي شكم داره اما 1 ماه تقريبا زمان ميبره البته با رعايت رژيم غذايي.

  10. وقتی مطالب سایت شما را می خوانم انرزی می گیرم و خوشحال میشوم …………………بسیار بسیار ممنونم از سایت عالی……………لطفا چند نرمش برای آب شدن پهلوها ام بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *