درمان و مراقبت از پوست

مراقبت از زیبایی پاها در منزل

مراقبت از پاها در منزل

پوست بافت ظریفی است که نیاز به مراقبت منظم داردتا رنگ و زیبایی خود را حفظ کند.پوست پا از آنجا که زیاد جلوی چشم ما نیست و فکر می کنیم کسی متوجه نمی شود نسبت به آن بی اهمیت هستیم، بیتوجهی به آنها موجب فرسودگی و ترک خوردگی می شود.
پوست پا بیشتر زمان ها به صورت مرده و خشن است، برای خلاص شدن از این پوست های مرده پس از شستن 1اها با آب گرم و شامپو با یک برس مویی و لیف پاهای خود را ماساژ دهید از پینه و میخچه جلوگیری می کند، پس از آنکه پوست های مرده را برداشتید پاهای خود را کرم یا وازلین بزنید و 15 دقیقه جوراب بپوشید.
این کار را باید 2 بار در ماه انجام دهید. هیچ وقت از سنگ پا برای پا استفاده نکنید باعث ضخیم شدن پوست به مرور زمان می شود.به جای سنگ پا از اسفنج هرروز استفاده کنید. و شب ها از روغن نارگیل برای رفع خشکی پوست پا استفاده کنید.

اجازه دهید ناخن ها حداقل 1 هفته بدون لاک باشند بگذارید تنفس داشته باشند. استون به ناخن بسیار اسیب می زند پس هر بار استفاده لازم است با لیموی تازه ری ناخن ماساژ دهید.
همیشه پاها و انگشتان را مرطوب نگه دارید، همیشه در خانه کف پوش بپوشید و از پاشنه پا مراقبت کنید.
بعد از یک روز کاری و یا در تماس بودن پا با گرد و خاک با اب ولرم پاهای خود را ماساژ دهید. برای تمیز کردن گرد و غبار از برس ناخن استفاده کنید، با استفاده از موچین های پلاستیکی مخصوص پوست کنار و اضافی ناخن ها را همیشه بگیرید.

تهیه و ترجمه اختصاصی:Be3t.ir

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.