اصول دکوراسیون

دكوراسيون سياه وسفيد ، شيك و كلاسيك

ترکیب دو رنگ متضاد سیاه و سفید همیشه شیک و کلاسیک است و به هر فضایی حالتی فریبنده می‌دهد.
گاهی ترکیب دو رنگ می‌تواند حالتی گیج‌کننده داشته باشد. گاهی نیز زیباترین رنگ‌ها برای ما خسته‌کننده هستند. چرا یک مبل سبز رنگ برای ما جذابیت گذشته را ندارد یا چطور می‌شود به اتاقی با رنگ صورتی جذابیت بخشید؟ راه حل آن استفاده از یک رنگ نیست؛ راه حل دو رنگ سیاه و سفید است. هیچ دو رنگ دیگری مانند سیاه و سفید ترکیبی به این جالبی و جذابی ایجاد نمی‌کنند. استفاده از این دو رنگ برای مبلمان منزل بسیار مناسب است. اگر شما به دنبال ایجاد تنوع در خانه خود هستید (ممکن است این تنوع در حد خرید چند کوسن باشد)، می‌توانید از این دو رنگ متضاد استفاده کنید.

 متهور و زیبا
تخت سنتی با دسته‌های بلند و به رنگ سیاه با دیوار سفید پشتش ترکیب بسیار جالبی ایجاد می‌کند. نرده‌ها و کفی‌های سیاه برای پله‌های سفید بسیار مناسب به نظر می‌رسد. تابلویی با طرح و قاب سیاه، فرشی سیاه و سفید و سایر لوازم تزئینی به این رنگ، تاکیدی بر تضاد و زیبایی این دو رنگ است.

 استفاده از رنگ
استفاده از رنگ سیاه در داخل یک کتابخانه سفید، یک فضای کاربردی را به ویترینی برای در معرض دید گذاشتن وسایل تزئینی تبدیل می‌کند. اما به یاد داشته باشید باید از وسایلی استفاده کنید که در سیاهی جلوه کافی داشته باشند.

 فضایی ساکت و سایه‌دار
در اتاقی با فضای روحانی و به رنگ سفید، با به کار بردن تعدادی وسیله تزئینی به رنگ مشکی تنوع ایجاد کنید. پرده‌های راه‌راه سفید و مشکی به تخت راحت و گرم ونرم معنا می‌بخشند و در عین حال توجه شما را به منظره بیرون جلب می‌کنند.

 طرح‌های درشت
یک دیوار با کاغذدیواری طرحدار سیاه و سفید برای فضای دستشویی کافیست.
اگر شما فقط یکی از دیوارهای دستشویی را با کاغذدیواری دارای طرح‌های درشت بپوشانید و در سایر قسمت‌ها از رنگ‌های ساده مانند سفید و سیاه استفاده کنید، فضای دستشویی شلوغ نمی‌شود، اما در عین حال فضایی متفاوت و فریبنده ایجاد کرده‌اید. پنجره‌های سفید، قاب آیینه‌ای مشکی، روشویی سفید و در کابینت مشکی با کاغذدیواری‌ها بسیار هماهنگ و زیبا است.

 طرح‌های مختلط
ترکیب چند طرح با توجه به محدودیت رنگ (سیاه و سفید) بر جذابیت کار می‌افزاید.
یک تکه کاغذدیواری سفید با گل‌های ظریف به رنگ مشکی، مبلی سفید با راه‌راه‌های سیاه، یک کوسن با طرحی شلوغ و یک آباژور رومیزی شیک هماهنگی خاصی با هم دارند.

دنياي زنان

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.