ماسک های زیبایی صورت

ماسک صورت از بلغور جو دوسر

41408_858 بلغور جو دوسر حاوی آنتی اکسیدان است و همچنین ترکیبات ضد التهابی آن به تسکین پوست کمک می‌کند. پوستی که ملتهب است یا بیش از حد خشک شده است. استفاده از ماسک‌های ترکیبی بلغور جو دو سر یک گزینه درمانی عالی برای کسانی است که از آکنه رنج می برند. چون روغن آن جذب سطح پوست می‌شود. بلغور جو دو سر قابل ترکیب با مواد مغذی و موثر دیگر است. نتیجه این ترکیبات چند ماسک بسیار عالی خواهد بود. که ما در این مطلب درباره ماسک صورت بلغور جودوسر با موز و شیر صحبت خواهیم کرد.

ماسک صورت-صورت-e1449121055967

بهتر است ابتدا بگوییم چرا این ماسک صورت برای پوست شما خوب است؟

از موز به عنوان بوتاکس طبیعی نام می‌برند چون حاوی پتاسیم زیادی است. همچنین به خاطر آنتی‌اکسیدان موجود در آن بهترین درمان برای لک‌های روی پوست به حساب می‌آید. اجازه بدهید از ویتامین C موجود در موز هم برای شما بگوییم. ویتامینی که می‌تواند رادیکال‌های آزاد پوست را ریشه‌کن کند. رادیکال‌هایی که مسئول چین‌وچروک‌های پوست و عدم آب‌رسانی مناسب به پوست می‌شوند.

از سوی دیگر شیر نیز حاوی اسید لاکتیک است که کمک می کند پیری پوست به تعویق بیفتد و درعوض ما پوستی لطیف، نرم، صاف و عاری از لکه‌های تیره داشته باشیم. شیر به بهبود تولید کلاژن نیز کمک می‌کند.

حالا با دانستن این موارد شما به چه چیزهایی نیاز دارید؟

شما باید نصف یک موز، یک قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر و یک قاشق غذاخوری شیر تهیه کنید. مطمئن شوید که موز کاملا رسیده است و اگر شما دارای پوست چرب هستید، شیر بدون چربی انتخاب کنید. مگر اینکه پوست صورتتان خشک باشد. مواد را کاملا با هم مخلوط کنید، طوری که یک خمیر یک دست درست شود. سپس خمیر را به مدت 20 دقیقه روی پوست خود بگذارید. بعد از آن به آرامی لایه خشک شده بر روی پوستتان را بردارید و پوست خود را آب‌کشی کنید. این ماسک صورت باعث جوانی پوست شما می‌شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.