معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی

معرفی بهترین کانسیلرهای موجود در بازار

در ابتدا یک تعریف کوتاه از کانسیلرانجام میدهیم و در ادامه مقاله 7 محصول برتر و پرفروش و موثر را به شما معرفی خواهیم کرد.

کانسیلر چیست : به کمک کانسيلر شما ميتوانيد نقاط تيره، کبودی زیر چشم ، قرمز ، رگها و جاي زخمها را بپوشانيد کانسيلرها در واقع کرم پودرهاي فشرده روشن و رنگي هستند که شما ميتوانيد آنها را قبل و يا بعد از کرم پودر استفاده کنيد.

برای آشنایی بیشتر می توانید 2 مقاله زیر را مشاهده فرمایید.

روش های اصولی استفاده از کانسیلر در آرایش

1- Origins
آیا دنبال یک پاک کننده جادویی برای محو حلقه های تیره و لکه ها زیر چشم هستید ؟ این کانسیلر به شما کمک می کند تا لکه های قرمز و کبودی زیر چشم را موقت محو کنید ، ماندگاری این کانسیلر 15 ساعت و بیشتر می باشد.

2- Yves Saint Lauren
این قلم ترکیب از کرم خالص می باشد ، و باعث روشن شدن زیر چشم می شود. این قلم در 7 رنگ در بازار موجود است.

3- Maybelline New York
دارای اسفنج می باشد که حتی کوچکترین قسمت داخلی چشم را پوشش می دهد ، از این کانسیلر به صورت ضربه ای روی پوست استفاه کنید. از این محصول 6 رنگ مختلف در بازار موجود است.

4- Nars
از این محصول 10 رنگ از رنگ عاجی تا قهوه ای پررنگ در بازار موجود است، و برای هر تن رنگ پوست قابل استفاده می باشد.  این محصول یک پوشش زیبا و طبیعی را روی پوست ایجاد می کنند و از محبوبیت خاصی برخوردار است.

5- Almay
مخلوط خامه ای از آلوورا،خیار و کافئین . این محصول برای پف چشم بسیار مناسب است مواد موجود در این محصول باعث می شود خستگی و پف چشم های شما را محو کند. ماندگاری 8 ساعت

6- Chanel
خیلی خیلی مخملی ، این محصول دارای یک مایع خامه ای طبیعی است که به راحتی با کمک آن می توانید خطوط زیر چشم و کبودی را موقتا محو کنید.

7- Laura Mercier
این کیت دارای 2 رنگ می باشد ، که می توانید آنها را باهم ترکیب کنید و بر روی پوست بزنید ، از این محصول 7 رنگ در بازار موجود است که می توانید رنگ پوست خود را با آن بدست آورید.

تهیه و ترجمه اختصاصی : مجله اینترنتی زندگی


برچسب

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.