درمان و مراقبت از پوستدرمان و مراقبت از مو

9 روش برای به دست آوردن زیبایی طبیعی

بیشتر خانم ها با اثرات مضر خیلی از کرم های شیمیایی که بر روی پوست صورتشون هست از خواب بیدار میشوند.امروزه خانم ها هدفشون فقط زیبا بودن نیست  آنها آرزو دارن که زیبایی هایشان طبیعی باشد . کسانی که زیبایی طبیعی را ترجیح می دهند. خوب … طبیعی یا نه .. اینجا 10 نکته است که به به شما کمک خواهد کرد زیبایی طبیعی داشته باشید ..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.رفع لک
2 مورد از بهترین چیزهایی که شما میتوانید برای محو کردن لکه ها از آنها استفاده کنید روغن درخت چای و آرنیکا هستند .در ابتدا آنها خاصیت ضدباکتری تولید میکنند و در دفعه دوم خاصیت ضد التهابی را باهم ترکیب می کند ولکه های مزاحم را از بین میبرند

 

 

 

 

 

 

2. استفاده از انگورها برای به دست آوردن پوستی درخشنده
شما می توانید پوستی درخشان را با میوه های اسیدی و انگورها به دست آورید . آنها را دونیم و ورقه ورقه کنید و از طرف بریده شده ان بر روی پوست قرار دهید .

 

 

 

 

 

 

 

3.مبارزه با اشعه مضر UV
اگر میخواهید کرم های ضد آفتابتان بهتر کار کند و نتیجه بهتری داشته باشد ٫ قبل استفاده از آن مرطوب کننده را با مقداری چای سیاه ترکیب کنید . این روش بسیار خوبی ست برای مقابله با این اشعه مضر . و شما را از آفتاب سوختگی نجات می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

4. کرم های دور چشم
مطمئنم که شما میدونید چه کرمهایی چشمی برای شما مفید است اما وقتی که خاصیت خنک کننده هم داشته باشند بهتر هم می تونه باشه .اگر چشم های پف کرده دارید کرم را همراه با یک قاشق سرد زیر چشم هاتون ماساژ دهید .

 

 

 

 

 

 

5.استفاده کردن از ماسک صورت در حمام
با استفاده کردن از ماسک صورت در حمام اثرات بیشتری از آن را خواهید دید  زیرا بخار آب در حمام باعث باز شدن منافذ پوست شما میشود تاثیر بیشتری خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.تقویت مو با سس مایونز
از افراط کردن سس مایونز در ساندیچ خودداری کنید و در عوض برای تقویت مو از آن استفاده کنید. کلسترول موجود در سس باعث ضرر به قلب شما می شود اما در عوض برای مو بسیار مفید است . نصف فنجان مایونز را   با کمک شانه به موهای خود  به مدت 15 دقیقه بزنید سپس با آب سرد آن را شستشو دهید . وبعد از آن موی خود را با شامپو بشورید.

 

 

 

 

 

 

7. لیفت و کشیدگی پوست صورت توسط یوگا
با کمک این ورزش ساده میتوانید  عضله های گردن ٫ گلو ٫ چانه که ضعیف شده را تقویت کنید . به بالا نگاه کنید و سر را کاملا عقب دهید و به سقف نگاه کنید و لبهای خود را به سمت بیرون جمع کنید.

 

 

 

 

 

 

 

8. حفاظت از مو
اگر عاشق مدل موی خود هستید آن را با کرم مخصوص حفاظت کنید قبل از اینکه از وسایل داغی مثل اتو مو یا سشوار استفاده کنید . دنبال کرمی باشید که از چای سبز در آ» استفاده شده باشد .

 

 

 

 

 

 

 

9. مقابله با موی وز کرده
برای کسانی که واقعا موهای وزی دارند از مرطوب کننده ای استفاده کنند که بدون الکل باشد..به این صورت دیگه رطوبت هوا باعث وز مو نمی شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

موفق باشید و یادتون نره اسرار زیبایی خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تهیه و ترجمه اختصاصی : Be3t.com

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.