خواص درماني گیاهان و میوه هادرمان و مراقبت از مو

هر روز این 3 مواد غذایی بخورید تا موهایی ضخیم و پرپشت پیدا کنید! (تضمینی و تست شده)

 

 

به غیر از ژنتیک، دو عامل مهم است که می تواند به ریزش مو کمک کند: استرس  و پیری . واقعیت این هست که زندگی روزمره و کار باعث افزایش استرس بیشتری می شود، سن ما بیشتر می شود ، به همین خاطر بسیاری از مردم با ریزش مو مواجه می شوند !

جدا از  ژنتیک، ریزش مویی که به دلیل اثرات زیست محیطی ایجاد می شود، به سادگی می توانید با  تغییر رژیم های غذایی خود  تغییر دهید و موهای موهای ضخیم تری داشته باشید. ممکن است به نظربیاد این روش بی فایده هست، اما نگران نباشید ما قبل از شما  آن را انجام دادیم و به نتایج خوبی رسیدیم.

با کمک این روش امروز در مجله اینترنتی زندگی در عرض 3 ماه  می توانید به موهایی پرشپت ضخیم و درخشان برسید اما قبل از شروع این چالش نکات زیر را به یاد داشته باشید :

فاصله هر دوره شامپو کردن مو رابیشتر کنید به خصوص شامپوهای شیمیایی .

اتو کردن مو را تا حد امکان کاهش دهید.

3 مورد زیر را حداقل 4 بار در هفته میل بفرمایید تا به نتیجه مطلوب برسید با مجله اینترنتی زندگی همراه باشید.

 

  1. تخم مرغ

همانطور که می دانید، مو در درجه اول از پروتئین ساخته شده است، بنابراین شما  برای پر پشت کردن مو نیاز به  غذاهای غنی از پروتئین دارید. نه تنها تخم مرغ  حاوی پروتئین برای رشد مو هستند، بلکه دارای مقدار زیادی بیوتین و ویتامین B هستند که به جلوگیری ریزش مو کمک می کند.

2. دانه های سویا

سویا علاوه بر فراوانی پروتئین، دارای ایزوفلاون ها است که در دسته فیتواستروژن قرار دارند. این بدان معنی است که سویا دارای ترکیباتی است که مانند استروژن عمل می کنند. همچنین باعث تولید اسید هیالورونیک پوست می شود که پوست سر شما را شاد و هیدراته می کند و باعث ایجاد فولیکول های موی سالم می شود.

 

3. انبه

چرا انبه ؟ بیش از هر میوه دیگر، انبه ارائه دهنده ویتامین E هست، که گردش خون را در پوست سر بهبود می بخشد، باعث رشد مو می شود. ویتامین C، که باعث تولید کلاژن می شود. و ویتامین A، که به طور طبیعی پوست سر شما را تقویت می کند، موها را قوی تر و شفاف تر میکند./ تهیه و ترجمه اختصاصی مجله اینترنتی زندگی

هرگونه اطلاعات مرتبط با سلامتی  در وب سایت جهت اطلاع رسانی می باشد و نمی تواند  جایگزین مشاوره پزشکی، تشخیص و یا درمان شود.بهتر است اگر  قبل از شروع هر گونه رژیم غذایی، ورزش، و یا برنامه سلامتی، به مشاوره پزشکی یا سایر ارائه دهنده خدمات مراجعه کنید.

برچسب

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.