غذاهاي رژیمی

پانوکوی ایتالیایی – مرغ سوخاری رژیمی

▪ وعده : چهار نفر
▪ زمان فراهم سازی مقدمات : ۱۰ دقیقه
▪ پخت: ۲۵ دقیقه در دمای ۴۵۰ درجه فارنهایت
● مواد لازم
▪ سه سفیده تخم مرغ
▪ ۱ قاشق سوپ خوری سس خردل
▪ یک فنجان نان ایتالیایی خرد شده.
▪ ۴/۱ فنجان پنیر پارمزان کم چرب
▪ ۴ قطعه مرغ پوست کنده بدون استخوان ۶ اونسی
▪ ۴/۳ فنجان سس سرکه و نمک گرم.
▪ سالاد کلم فرانسوی به دلخواه
● طرز تهیه
۱) فر را روی درجه ی ۴۵۰ گرم کرده و روی سینی نچسب فر روغن اسپری کنید .
۲) سفیده ی تخم مرغها و سس خردل را کف ظرفی با عمق کم پهن کنید. در ظرف دیگری پنیر و خرده نانها را خلوط حاصل را در ظرف دیگری پهن کنید.
۳) مرغها را در ظرف خرده نان و پنیر بغلتانید سپس در ظرف تخم مرغ و سس خردل فرو ببرید و بغلتانید و روی سینی فر قرار دهید.
۴) در دمای ۴۵۰ درجه به مدت پانزده دقیقه در فر قرار دهید. اگر می خواهید روی آنها طلایی شود ۱ دقیقه بیشتر بگذارید در فر بماند.
۵) غذا حاضر است و آن را با سس سرکه و نمک سرو کنید می توانید برای تزئین از سالاد کلم هم استفاده کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن