آموزش و نکات آرایش

آرایش متناسب با رنگ موی شما

تغییر رنگ موها ، رنگ چهره را نیز تغییر مى‌دهد؟ به این ترتیب رنگ آرایشی که قبلا” از آن استفاده مى‌کردید دیگر جوابگو نخواهد بود.بابی براون راه حل جالبی دارد…
بابی براون، آرایشگر هنرمند و با تجربه و نویسندۀ کتابهای پرفروش دربارۀ مسائل آرایشی ، از تجربه های خود می گوید:..

من هرسال تابستان مشتریان فراوانی دارم که مایلند روی موهای قهوه ای تیرۀ طبیعی خود،‌های لایت بلوند بزنند. اولین باری که این کار را کردم ، احساس کردم یک مشکلی در کار است و نتیجۀ کار از نظر خودم %100 رضایتبخش نبود. وقتی خوب دقت کردم، دریافتم هماهنگی رنگ آرایش با رنگ مو نکتۀ مهمى ‌است که به آن توجه نکرده بودم.

چرا تغییر رنگ موها ، رنگ چهره را نیز تغییر مى‌دهد؟

به این ترتیب رنگ آرایشی که قبلا” از آن استفاده مى‌کرده اید دیگر جوابگو نخواهد بود. در اینجا به نکاتی اشاره خواهد شد که با رعایت آنها رنگ آرایش با رنگ مو هماهنگ شده و زیباتر به نظر خواهید رسید.

اگر رنگ موهای خود را بلوند کرده اید:

با موهایی به رنگ پلاتینی، طلایی، یا خاکستری باید آرایشی ملایم با رنگهای روشن داشته باشید تا با روشنی رنگ موها یتان هماهنگی داشته باشد. رنگهای تیره ای که احتمالا” تا قبل از رنگ کردن موهایتان استفاده مى‌کردید مثل قرمز گوجه ای ، رژلب شرابی یا خط چشم مشکی با این رنگ موها تضاد ناخوشایندی خواهند داشت. با‌ های لایت بلوند مختصر روی موها، چهرۀ شما سرحال تر نشان داده خواهد شد و کافی است آرایش معمول خود را کمى‌ملایم تر کنید. برای گونه‌ها از رژگونۀ صورتی روشن یا صورتی هلویی یا قرمز روشن استفاده کنید. لبها را با رژلب رنگ صورتی روشن تا صورتی متوسط با تن‌های صورتی، هلویی یا سرخ آرایش کنید. همچنین بهتر است از سایۀ چشم صورتی استخوانی، خاکستری یا صورتی روشن و خط چشم و ریمل قهوه ای استفاده کنید.

اگر رنگ موهای خود را تیره کرده اید:

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.