آموزش و نکات آرایش

آموزش آرایش گونه ها

رژ گونه پس از اتمام آرایش صورت شما و در آخرین مرحله انجام می شود چون به عنوان آخرین حرکت آرایشی به بقیه آرایش های صورت شما هارمونی (هماهنگی) می دهد.از رژ گونه ای که مناسب آرایش صورت شماست استفاده کنید. هر چه رژگونه شما تیره تر باشد مصنوعی تر به نظر خواهد رسید..

رژگونه چیزی است که شما نباید آنرا با چیز دیگری ترکیب کنید . رژگونه به شکل های پودر، ژل و کرم عرضه می شود. پودر راحت ترین فرم استفاده را دارد. مخصوصا برای کسانی که در آرایش حرفه ایی نیستند. فرم ژل و کرم رژگونه ها ماندگاری بیشتری در طی روز دارند و ظاهری بشاش و با طراوت به صورت می دهد.

 

براي زدن رژ گونه ابتدا بايد تعيين کنيم که هدف از زدن آن لاغرکردن است يا پرحجم نشان دادن که اين بستگي به فرم صورت شخص دارد.

به طورکلي براي برجسته کردن از رنگ هاي روشن و براق با تن صورتي وبراي لاغرکردن و کم حجم کردن از رنگ هاي مات و تيره با تن قهوه اي استفاده مي کنيم

البته در پوست هاي برنز از رنگ هاي صورتي و بنفش استفاده نمي کنيم چون در صورت حالت کبودي بوجود مي آيد.

 

اگر مي‌خواهيد گونه‌هاي شما شبيه <خط عابر پياده> به نظر نرسد، بهتر است <رژگونه> را به صورت افقي در امتداد گونه نماليد. براي ماليدن رژگونه ابتدا لبخند بزنيد و بعد بر روي برجستگي‌هاي <سيب مانند> گونه‌ها، رژگونه را بر اين ترتيب بماليد:
ابتدا برس رژگونه را به‌طور مايل به سمت خط رويش موهاي سر ببريد ودوباره برس را روي برجستگي‌ گونه‌ها پايين بياوريد تا هم اضافات رنگ از گونه جدا شود و هم رنگ اندکي پخش شود.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.