انواع رژیم های چاقی و لاغری

اگر در رژیم هستید ،این 7 محصول موجود در سوپر مارکت را تهیه کنید

همه كساني كه به تناسب اندام اهميت مي‌دهند يا به فكر كاهش چند كيلو وزن هستند، مي‌دانند كه استفاده از مواد‌غذايي سالم تا چه اندازه مي‌تواند در حفظ رژيم غذايي به آن‌ها كمك كند

نسكافه لاته

در فصل گرم تابستان نسكافه خنك بدون خامه و شكر يك نوشيدني ايده‌آل است. در هر بطري 200 ميلي‌ليتري نسكافه لاته مارك نستل فقط 100 كالري انرژي و 205 درصد چربي وجود دارد.


سس سالاد بدون چربي

اگر عاشق خوردن سالاد هستيد اما بدون سس، سالاد از گلوي‌تان پايين نمي‌رود بهتر است از اين سس استفاده كنيد. در تركيب اين سس از روغن و تخم‌مرغ استفاده نشده است. ميزان كالري اين محصول به ازاي هر يك قاشق غذاخوري 60 است كه در مقايسه با سس‌هاي خامه‌اي و پرچرب بسيار پايين است.

ردبول زيرو

قهوه خنك ردبول، نوشيدني ايده‌آل كساني است كه در حال كاهش وزن هستند. اين نوشيدني هم انرژي‌زاست و هم شما را چاق نمي‌كند چون در تهيه آن شكر به كار نرفته است. در هر 100 گرم از ردبول زيرو فقط 30 كيلوكالري انرژي وجود دارد.

كرني آلبالو

بار غلات كورني يكي از بهترين گزينه‌ها براي ميان‌وعده يا صبحانه است. در اين بار غلات تكه‌هاي آلبالوي خشك و جوي پرك نيم‌پز به كار رفته و در هر عدد آن فقط 67 كيلوكالري انرژي وجود دارد. درصد چربي پايين و فيبر بالاي اين ميان‌وعده خوشمزه آن را براي كساني كه رژيم دارند، ايده‌آل مي‌كند.

شير كاله صفر درصد چربي

كاله ‌براي عاشقان كاهش وزن، شير بدون شكر و چربي توليد كرده است. اين شير براي كساني كه تحمل لاكتوز هم ندارند مناسب است، چون ميزان لاكتوز آن هم صفر است.  در 100 گرم از شير زيرو كاله 3 گرم پروتئين و 34 كيلوكالري انرژي وجود دارد. اين شير را حتما تا 3 روز پس از باز كردن درب آن استفاده كنيد.

پنير كم‌چرب مي‌ماس

هر چند پنير جديد مي‌ماس خامه‌اي است اما كم‌چرب است. در تركيب اين پنير، فلفل سياه به كار رفته كه آن را براي تهيه ساندويچ به جاي سس بسيار مناسب مي‌كند. درصد چربي پنير فلفلي حدود 24 است كه نسبت به پنيرهاي خامه‌اي حداقل 6 درصد كمتر است. مي‌توانيد اين پنير را با كراكر نمكي به‌عنوان عصرانه مقوي نوش جان كنيد.

 بيسكويت رژيمي

بيسكويت ديجستيو يكي از بهترين شيريني‌هايي است كه در طول دوران رژيم لاغري استفاده مي‌شود. اين بيسكويت سرشار از سبوس و فيبر است و نوع رژيمي آن درصد چربي بسيار پاييني دارد. در هر يك عدد ديجستيو لايت 65 كيلوكالري انرژي و يك گرم فيبر وجود دارد.

ردبول زيرو

قهوه خنك ردبول، نوشيدني ايده‌آل كساني است كه در حال كاهش وزن هستند. اين نوشيدني هم انرژي‌زاست و هم شما را چاق نمي‌كند چون در تهيه آن شكر به كار نرفته است. در هر 100 گرم از ردبول زيرو فقط 30 كيلوكالري انرژي وجود دارد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.