آموزش و نکات آرایشدرمان و مراقبت از پوست

10 تا از بهترین توصیه های زیبایی

10 تا از بهترین توصیه های زیبایی

چه مدت در مجله ها با ورق زدن به دنبال نکته های زیبایی هستید ؟ ما در این مقاله 10 تا از بهترین ها را برای شما نوشته ایم اگر به دنبال زیباتر شدن هستید .

هرروز از براش استفاده کنید منظورم مسواک دندون ها نیست! بلکه منظورم پوست شماست. شما نیاز به یک برس نرم برای افزایش  گردش خون در پوست دارید و مانع ایجاد سلولیت ها میشود و برای همیشه از شر سلول های مرده پوست راحت می شودید.

برای داشتن پوست نرم شما نیاز به موز دارید، تعجب کردید ؟ نمی شود ؟ موز را له کنید و بر روی صورت بزنیدبه مدت 10 دقیقه روی صورت نگه دارید و سپس صورت را با آب ولرم بشورید.

برای دندان های سفید مرواریدی باید مصرف کافئین را به حداقل برسانید ، تنباکو،چای ،قهوه باعث زردی دندان می شوند. سعی کنید بعد از خوردن چای یا قهوه مسواک بزنید و اگر مسواک در دسترس نبود از آب استفاده کنید.

هنگام بیرون رفتن استفاده ازعینک دودی را فراموش نکنید. عینک محافظ چشمان شما در برابر آفتاب است اگر می خواهید از چین و چروک دور باشید عینک دودی را فراموش نکنید.

یکی از دلایلی که ما دچار آکنه می شویم مسدود شدن محفظ های پوست است، استفاده از یک پاک کننده خوب حداقل روزی 2 بار بسیار مفید است.

همه ما دوست داریم پوستی براق داشته باشیم اما چطور ؟ مقداری آبلیمو را با عسل مخلوط کنید و بر روی پوست بزنید و پس از مدتی بشورید.

مگر می شه کسی موهای ضخیم و سالم را دوست نداشته باشد ؟ خود را عادت دهید که 3 بار در هفته پوست سر خود را ماساژ دهید روغن زیتون یکی از روغن های طبیعی و موثر است.

روغن برای مو مفید است اما این همه چی نیست ، پس از مالیدن روغن سرخود را با حوله گرم بپیچید این روش باعث می شود پوست سر شما از روغن تغذیه کند.

پیاده روی زیر نورخورشید لذتبخش است اما همان خورشید می تواند به پوست شما آسیب برساند هنگام خروج از خانه ضد آفتاب را فراموش نکنید.

نوشیدن مقداری آب بسیار خوب است باعث پاکسازی بدن شما از سموم می شودروزی 8-10 لیوان آب بنوشید.
تهیه و ترجمه اختصاصی : Be3t.ir

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.