درمان و مراقبت از پوست

بهترین سن برای جراحی افتادگی پلک

بهترین گزینه ها برای جراحی زیبایی پلک ، افرادی هستند که حداقل 35 سال سن داشته باشند و افتادگی پلک یا پف زیر چشم باعث تغییرات ناخوشایند در چهره آنها شده باشد.
دکتر هومن خلیقی در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز اظهار داشت : با افزایش سن، تغییراتی در ساختمان پلک ها ایجاد می شود که شامل ایجاد چروک های ظریف در اطراف پلک ها، کش آمدن و شل شدن پوست پلک ها که گاهی به آویزان شدن پوست از لبه پلک منجر می شود، تجمع چربی اضافه در زیر پوست پلک ها، شل شدن عضلات پلک ها و ایجاد افتادگی پلک یا ابرو.
وی افزود که یکی از شایع ترین روش های جراحی زیبایی : بلفاروپلاستی است که با برداشتن پوست، چربی و عضله اضافی و اصلاح موقعیت پلک باعث بهبود قابل توجهی در ظاهر فرد می شود .
خلیقی گفت : سنجش بینایی و اندازه گیری میزان ترشح اشک چشم حتماً باید قبل از عمل انجام شود. به گفته وی در کسانی که ترشح اشک کمتر از حد عادی باشد انجام جراحی می تواند باعث بروز خشکی چشم و گاهی عوارض جدی و خطرناک شود.

وی یادآور شد : در صورتی که فرد دچار بیماری خاصی است واز داروی خاصی استفاده می کند یا به چیزی حساسیت دارد حتماً این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن

بلاک کننده تبلیغ

لطفا جهت حمایت از ما برنامه بلاک کننده تبلیغات را غیرفعال نمایید.